Archief - Origineel idee -> Online ruiltocht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AeroDawn

Legacy Member
ok ne maat en ik zijn dus op het geniale (*not) idee gekomen een online ruilproject op poten te zetten. Ik heb dus ne site opgericht en de bedoeling is van een grote lijst me foto's aan te make van alle dingen die we geruild hebben. Da kunnen dus bijzondere originele dingen zijn.. en we willen dus die lijst zo lang mogelijk zien. En we willen da iedereen die site dan ook kan komen bezoeken om te zien hoe het staat met zijn of haar geruild item:p.
Wat denken jullie; wat zou ik als eerste item nemen? Fantaseer er maar op los:p

het project zelf moet nog beginne, maar hier is de site alvast:
http://aerobamtrading.blogspot.com/

aerobam komt van Aerodawn en Bambix :p dus geen geflame op de naam pls:p
PS. ik zou het apprecieren als jullie ook effe snel op de linkjes bovenaan klikke:p

EDIT: sry van de titel.. tis dus NI origineel.. ma de dingen die erop komen moete wel origineel zijn:p

alexii

Legacy Member
Hebben ze al vaak online geprobeerd, helaas werkt dat niet zo goed. (dacht ik toch)

AeroDawn

Legacy Member
wel jah, ma tga vooral lokaal zijn da we da gaan doen eh..op school, ier int stad..enz enz.. da mag gelijk wa zijn eh..

AeroDawn

Legacy Member
maar kben dus nog altijd opzoek naar een origineel item eh.. als er iemand ideetje heeft.. post ahead:p

Conqie

Legacy Member
been there done that, zou je daar mogen bij zeggen, niks origineel aan
en een gelukig man, die het slim en origineel heeft aangepakt, hield er een huis aan over ;)

AeroDawn

Legacy Member
mja da wilk nu ook weer ni:p ok jah origineel:p kwist ni dat ie da ook via internet deed ze:p bedoeling is geen huis ofzo e.. gwn een lange lijst:p

lol ben ff op die andere gast zn blog weest zien.. ik had daar iet hore van waaie ma tlijkt tog erger op et mijne dan ik gedacht ad.. damn tis mij iemand voor geweest:p achja:p

AeroDawn

Legacy Member
zeg ma kga der dan mee stoppe zenn..had ier iet van hore waaie ma nog nooit echt op zenne site gwst.. dus topic mag gesloten/verwijderd worde en kga de site eraf hale.. tzal wel nog ooit keer een ander idee te binne schieten

ComputerVISTA

Legacy Member
omdat 5 mensen neen zeggen stopt ge er dus mee... Wat een doorzettingsvermogen ^^

Bubba

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
omdat 5 mensen neen zeggen stopt ge er dus mee... Wat een doorzettingsvermogen ^^

Lees de titel van de thread nog is.

Ik weet niet hé maar heb je er ooit al is aan gedacht dat het misschien de bedoeling was om origineel te zijn? Dat ze op zoek zijn naar iets unieks en dat, nu blijkt dat het niet meer origineel is, ze op zoek gaan naar iets anders?

Vooraleer je begint met te oordelen over iemand zijn doorzettingsvermogen kan je eerst eens beginnen met begrijpend lezen. ;)

ComputerVISTA

Legacy Member
Leer gij dan maar eerst eens begrijpen dat hij overal wel mensen zal tegenkomen dat al iets gelijkaardigs hebben gedaan... Iets echt origineel daarvoor moede den dag van vandaag al heel vroeg op staan.

meneer begrijpend lezen...

Bubba

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Leer gij dan maar eerst eens begrijpen dat hij overal wel mensen zal tegenkomen dat al iets gelijkaardigs hebben gedaan... Iets echt origineel daarvoor moede den dag van vandaag al heel vroeg op staan.

meneer begrijpend lezen...

Wat deze post met de zaak te maken heeft snap ik niet hoor. Die moet je me is uitleggen. Maakt het uit ofdat het haalbaar is of ni?

Als ze iets origineels zoeken en ze blazen het af omdat het niet origineel is moet je niet afkomen "wat een doorzettingsvermogen".

Santa

Legacy Member
Ik zou zeggen begin met als eerste voorwerp een tampon en streef ernaar te eindigen met het bezitten van een eigen bordeel :unsure:

Preske

Legacy Member
ik heb ook zo eens iets dergelijks geprobeerd.
heeft mij geen rotte euro opgeleverd :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan