Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SveltestSword zei:welke poll? anyhow, de mijne staat gewoon onderaan, 19" tft op 1280*1024

soz, wist nie da de thread al gepost werd voor de poll er wasDr_pimpie zei:secondje geduld ...
@|FuRiouS| :ironic:

same hereSveltestSword zei:welke poll? anyhow, de mijne staat gewoon onderaan, 19" tft op 1280*1024
SveltestSword zei:welke poll? anyhow, de mijne staat gewoon onderaan, 19" tft op 1280*1024
En mijn startbalk staat gewoon horizontaal langs onder.Phoen!x zei:horizontaal, ooit nog eens verticaal rechts gezet om stoer te doen, maar kwam et nie gewoon
Stimpy zei:standaard
kga ni stoefen met mn resolutie die niet gevraagd wordt
tis trouwens 3200*1200 dual screen : ]![]()
