psyko-monchske
Legacy Member
Hallo,
Gisteren ben ik mij gaan inschrijven voor rechten aan de KUL maar ik ben echter iets vergeten te vragen daar, namelijk info over de opvangweekends. In de brochures die je ter plaatste kreeg vond ik de studentenkring www.vrg.be die zo'n weekend organiseert. Mijn vraag is nu of dit het enigste opvangweekend is of zijn er nog meerdere?
Alvast bedankt
Gisteren ben ik mij gaan inschrijven voor rechten aan de KUL maar ik ben echter iets vergeten te vragen daar, namelijk info over de opvangweekends. In de brochures die je ter plaatste kreeg vond ik de studentenkring www.vrg.be die zo'n weekend organiseert. Mijn vraag is nu of dit het enigste opvangweekend is of zijn er nog meerdere?
Alvast bedankt

)