Bokskangoeroe
Legacy Member
Hai!
Een maat van me is door omstandigheden met school moeten kappen, heeft dus bijgevolg zijn 4e kantoor niet afgemaakt. Hij is nu 22 en heeft aantal jaren gesukkeld met werk en problemen met zijn uitkering... Alsnog beseft hij dat het zo niet verder kan en heeft besloten om er eens serieus werk van te maken. Mijn vraag hier nu is: wat is het beste wat hij volgens jullie kan doen?
Ikzelf ben bezig met de middenjury, is niet erg moeilijk (kantoor) en is bij mij vrij vlot verlopen. Maar aangezien hij er een paar jaar uit is geweest heeft'ie dat ritme van het leren niet meer, hij is het gewoonweg niet gewend. En met dat zevende jaar erbij moet hij eigenlijk nog 5 jaar inhalen (is per graad dus 3e moet er ook bij).
Via de middenjury kan dit dus wel even duren voor hij zijn diploma kan halen, heeft iemand misschien een beter idee? Of iem met ervaring met een soortgelijke situatie?
grts, Saf!
PS: alle offtopic-zever en bullshit wordt gemeld, dus hou het proper
Een maat van me is door omstandigheden met school moeten kappen, heeft dus bijgevolg zijn 4e kantoor niet afgemaakt. Hij is nu 22 en heeft aantal jaren gesukkeld met werk en problemen met zijn uitkering... Alsnog beseft hij dat het zo niet verder kan en heeft besloten om er eens serieus werk van te maken. Mijn vraag hier nu is: wat is het beste wat hij volgens jullie kan doen?
Ikzelf ben bezig met de middenjury, is niet erg moeilijk (kantoor) en is bij mij vrij vlot verlopen. Maar aangezien hij er een paar jaar uit is geweest heeft'ie dat ritme van het leren niet meer, hij is het gewoonweg niet gewend. En met dat zevende jaar erbij moet hij eigenlijk nog 5 jaar inhalen (is per graad dus 3e moet er ook bij).
Via de middenjury kan dit dus wel even duren voor hij zijn diploma kan halen, heeft iemand misschien een beter idee? Of iem met ervaring met een soortgelijke situatie?
grts, Saf!
PS: alle offtopic-zever en bullshit wordt gemeld, dus hou het proper

) en alles toch vrij vlot verlopen, met misschien boekhouden als uitzondering... Duimen nu!
