GenesisX
Legacy Member
Ik weet niet of iemand het kent, maar de laatste tijd wordt het toch wel erger en erger bij mij.
Zo, je hebt juist gegeten en opeens voel je een oprisping aankomen. Je probeert die langs je mond naar buiten te werken (bij gebrek aan betere verbeelding
), maar als dit niet lukt krijg je stekende borstpijn. Het situeert zich echter meer onderaan het borstbeen en het doet ongelofelijk pijn voor zo'n 35 seconden.
Nu, met vluchtig te ademen en erop te drukken blijkt het wat vlugger over te gaan. Maar ik vroeg me af er geen manieren zijn om er vanaf te geraken of gewoon het wat dragelijker te laten verlopen? En zijn er nog mensen dit heb hebben? Wat doen jullie dan?
Mvg,
Een 'Oprispenaar'
Zo, je hebt juist gegeten en opeens voel je een oprisping aankomen. Je probeert die langs je mond naar buiten te werken (bij gebrek aan betere verbeelding
), maar als dit niet lukt krijg je stekende borstpijn. Het situeert zich echter meer onderaan het borstbeen en het doet ongelofelijk pijn voor zo'n 35 seconden.Nu, met vluchtig te ademen en erop te drukken blijkt het wat vlugger over te gaan. Maar ik vroeg me af er geen manieren zijn om er vanaf te geraken of gewoon het wat dragelijker te laten verlopen? En zijn er nog mensen dit heb hebben? Wat doen jullie dan?
Mvg,
Een 'Oprispenaar'


