Archief - Oplossing beperking download telenet !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morre1977

Legacy Member
Iedereen is het er over eens dat we met een max van 10 gig download belachelijk achterblijven in europa. Nu, kunnen we niet met zijn allen gebruik maken van telenet hun pc tv ?? Als we nu eens een mail opstellen met de vraag of iedereen zijn pc tv gans de dag wil laten streamen. En deze sturen we door naar zoveel mogelijk mensen. Dit doet toch niks van je telemeter af, en de lijnen van telenet worden de ganse dag belast.

Kunnen we hen zo niet onder druk zetten die limiet te verhogen ?

Bubba

Legacy Member
Morre1977 zei:
Iedereen is het er over eens dat we met een max van 10 gig download belachelijk achterblijven in europa. Nu, kunnen we niet met zijn allen gebruik maken van telenet hun pc tv ?? Als we nu eens een mail opstellen met de vraag of iedereen zijn pc tv gans de dag wil laten streamen. En deze sturen we door naar zoveel mogelijk mensen. Dit doet toch niks van je telemeter af, en de lijnen van telenet worden de ganse dag belast.

Kunnen we hen zo niet onder druk zetten die limiet te verhogen ?

Neen.

Frykt Sclavak

Legacy Member
:rofl:
Dan gaan ze pctv laten meetellen en zijde gejost.
Trouwens, zo enorm laag is die 10gb niet, als ge het een beetje kalm aan doet is da goe genoeg. En als het toch te weinig is, koop dan volumeblokken bij?
Of ga naar een andere provider?

Morre1977

Legacy Member
ja sorry ik kon het niet bij zwammeuh zetten, ik kan daar blijkbaar niet posten.
maar volgens mij lost dit wel iets op, want hun pctv is een paradepaardje wat ze in de toekomst nog ver willen uitbreiden, en indien ze het betalend gaan maken, niemand nog kijkt

Preske

Legacy Member
Morre1977 zei:
Iedereen is het er over eens dat we met een max van 10 gig download belachelijk achterblijven in europa. Nu, kunnen we niet met zijn allen gebruik maken van telenet hun pc tv ?? Als we nu eens een mail opstellen met de vraag of iedereen zijn pc tv gans de dag wil laten streamen. En deze sturen we door naar zoveel mogelijk mensen. Dit doet toch niks van je telemeter af, en de lijnen van telenet worden de ganse dag belast.

Kunnen we hen zo niet onder druk zetten die limiet te verhogen ?

:rofl: :rofl:

Neen, dit lost niets op
en neen, pc-tv is alles behalve een paradepaardje

maxdevis

Legacy Member
nielsgunst zei:
hun netwerk kan dat wss met gemak aan ze ;)
idd

onze dowloadlimiet mag dan laag liggen , de snelheid & breedte ligt wel wat hoger dan in andere landen

Bontus

Legacy Member
Ik vind gewoon dat als ge in een bepaalde maand bijvoorbeeld 8 gb download dat ge dan die 2gb moet kunnen gebruik als joker in uw volgende maand. (of volgende maanden)
Want in de vakantie zit ik thuis en in het jaar op kot, ik heb men limiet nog maar 1keer bereikt in 4 jaar dus ik zou al een mooie reserve hebben dan. Maar als ik nu een maand eens vanalles wil downloaden dan gaat dat niet: oneerlijk imo

ComputerVISTA

Legacy Member
Het enige wat die mannen dan gaan doen die dag is veel geld incasseren en de trotse verbruikers op smallband placeren :D

Zet het telenet hoofdkwartier in Mechelen misschien in de fik, misschien helpt dat wel? :rofl:

Morre1977

Legacy Member
stel dat 10.000 man dat doet. en ze verbruiken zo per maand 2x meer

als hun lijnen 20000 keer meer data trekken ga je me toch niet vertellen dat dat geen meerkost voor hen betekend he.

Anoniem04

Legacy Member
stel dat 10.000 man dat doet. en ze verbruiken zo per maand 2x meer

als hun lijnen 20000 keer meer data trekken ga je me toch niet vertellen dat dat geen meerkost voor hen betekend

En dan gaan ze ineens hun limiet optrekken ? Gewoon PCTV terug laten komen op limiet.

Morre1977

Legacy Member
Dillyracer zei:
En dan gaan ze ineens hun limiet optrekken ? Gewoon PCTV terug laten komen op limiet.

ja, zodat het voor niemand meer interessant wordt, en niemand nog geld betaald om online die films te bekijken.

coolvinny

Legacy Member
Als ge nie content zeit moete van provider veranderen eh er zijn goede alternatieven op de markt zoals Edpnet en Dommel daar kan je zeker 50 gb per maand downloaden.

TheCrow7

Legacy Member
Kan je eigenlijk buiten Discovery nog iets anders gratis bekijken met die PCTV ? Voor de rest is blijkbaar alles betalend.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan