Morre1977
Legacy Member
Iedereen is het er over eens dat we met een max van 10 gig download belachelijk achterblijven in europa. Nu, kunnen we niet met zijn allen gebruik maken van telenet hun pc tv ?? Als we nu eens een mail opstellen met de vraag of iedereen zijn pc tv gans de dag wil laten streamen. En deze sturen we door naar zoveel mogelijk mensen. Dit doet toch niks van je telemeter af, en de lijnen van telenet worden de ganse dag belast.
Kunnen we hen zo niet onder druk zetten die limiet te verhogen ?
Kunnen we hen zo niet onder druk zetten die limiet te verhogen ?

Anyway, ik denk niet dat dat veel zal helpen eigenlijk... 
