Killertux
Legacy Member
Korte situatieschets: we zitten met 9 op kot in Gent en hebben een telentaansluiting waar we 35 gigabyte per maand kunnen verbruiken.
Nu begint het een beetje de spuigaten uit te lopen want telkens 14 dagen na de reset zitten we op smallband wat met 9 mensen totaal ondoenbaar is.
Is er een oplossing, hardwarematig of softwarematig, waarmee je de limiet per vertrekkende lankabel kan beperken?
Er loopt dus telkens 1 UTP kabel van de modem/router naar de kamers afzonderlijk.
Alle ideeen zijn welkom en zullen zeker bekeken worden.
Alvast bedankt,
Mvg
Jonas
Nu begint het een beetje de spuigaten uit te lopen want telkens 14 dagen na de reset zitten we op smallband wat met 9 mensen totaal ondoenbaar is.
Is er een oplossing, hardwarematig of softwarematig, waarmee je de limiet per vertrekkende lankabel kan beperken?
Er loopt dus telkens 1 UTP kabel van de modem/router naar de kamers afzonderlijk.
Alle ideeen zijn welkom en zullen zeker bekeken worden.
Alvast bedankt,
Mvg
Jonas


Terwijl er in het 'kot'contract staat dat we hier over de grootste volumeblok van Telenet zouden! beschikken..