Mr. SLASH
Legacy Member
titel zegt genoeg
mijn oorschelp van mijn links oor slaapt al heel den dag , ik ben er zo mee opgestaan van de morgen
mijn oor zelf hoort nog normaal .
ik ben gisteren wel naar een kermisfuif geweest , dus der was luide muziek en ik was ook enorm zat , dus ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft .
met slapen bedoel ik zo gelijk als uw hand slaapt , zo geen gevoel in .
en al nen hele dag lang , begin ik mij toch zorgen te maken
ik denk dat ik morgenvroeg bij de dokter zal gaan als het dan nog steeds is .
iemand die dit al meegemaakt heeft ? of er iets meer van weet ?
mijn oorschelp van mijn links oor slaapt al heel den dag , ik ben er zo mee opgestaan van de morgen
mijn oor zelf hoort nog normaal .
ik ben gisteren wel naar een kermisfuif geweest , dus der was luide muziek en ik was ook enorm zat , dus ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft .
met slapen bedoel ik zo gelijk als uw hand slaapt , zo geen gevoel in .
en al nen hele dag lang , begin ik mij toch zorgen te maken
ik denk dat ik morgenvroeg bij de dokter zal gaan als het dan nog steeds is .
iemand die dit al meegemaakt heeft ? of er iets meer van weet ?
kan wel geloven dat het vervelend gevoel is.

ik ben geen ambrastype