Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kawadude zei:Hangt er van af in welke sector je werkt.
kawadude zei:In welke sector ben je ingeschreven? bouw, metaal,....
Ik weet alleen een beetje van in de bouwsector.


captain asshole zei:Was dat niet een week opzeg en dan weg?

cram zei:Als je in den bouw dopt door bv. slecht weer of economisch werkloos en je vind ander werk in een ander bouw firma moet je je opzeg dagen niet doen.
Zo heb ik op een vrijdag morgen naar ander werk gaan horen,daar vroegen ze of ik Maandag kon beginnen.Heb dan naar mijn vorig werk gebeld om mijn ontslag te geven.Zij hebben dan een ontslag brief gestuurd ik heb die ingevuld en terug gestuurd.En Maandag was ik al bij men nieuw Job.
Dus als je tijdens de bouw dopt moet je je dagen niet uitdoen,als je zelf ontslag geeft.
Natuurlijk heb je dan geen recht op ontslag vergoeding.
En je hebt er meteen een fantastische referentie bij voor uw nieuwe werkgever.q-ball_NBK zei:ge gaat een week niet gaan werken en als u baas belt zegt ge telkens "kust men kloten". Ge zult wel ontslagen worden![]()
