Archief - Online klerenwinkel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

thunderhawk

Legacy Member
helloooww,,

Ik zit nu al even met de volgende vraag:

Bestaat er een deftige online kledingswinkel die naar België verstuurt met 'mode'kledij (de puta madre etc..).. Aub geen reactie van 'weer een snob :unsure:' 'Kheb alleen een antwoord nodig. :)

alvast bedankt

thunder

nico

Legacy Member
ebay kan je idd gebruiken + mss belgische sites als Kapaza? daar vind je ook vaak nieuwe kleren.
waarom zou je een snob zijn? (dat merk dat je noemt is niet voor snobs)

hybrid

Legacy Member
sinds wanneer is puta madre snob haha, maar john fits it well ;)

LeSec

Legacy Member
nico zei:
ebay kan je idd gebruiken + mss belgische sites als Kapaza? daar vind je ook vaak nieuwe kleren.
waarom zou je een snob zijn? (dat merk dat je noemt is niet voor snobs)
idd, da merk is voor marginalen

en waarom gade threadstarter gewoon ni naar ne winkel op ze te passen? Dan wete meteen of alles goed zit enzo :s zeker voor broeken enzo is dit belangrijk imo

Kunlun

Legacy Member
Omdat hij zich schaamt? :unsure:

Zoals reeds gezegd: E-bay is your friend :niceone:

casualties

Legacy Member
Wel niet verschieten als dan blijkt dat het gaat om een vervalst exemplaar.. Qua aankoop van kleding vertrouw ik ebay voor niets..

chosen1

Legacy Member
casualties zei:
Wel niet verschieten als dan blijkt dat het gaat om een vervalst exemplaar.. Qua aankoop van kleding vertrouw ik ebay voor niets..

dikke ²!

enige da ik van kleren online koop zijn schoenen en dan nog bij 1 van de grootste online winkels van amerika en omdat ze daar goedkoper zijn en daar hebbe ze modellen die ge hier niet vindt

VinceFeet

Legacy Member
Zaken zoals kleding & parfum kan je idd beter in de winkel kopen...
Maar zaken zoals kleding van Puta Madre kan je beter niet kopen...



Sorry, het was sterker dan mezelf.

casualties

Legacy Member
chosen1 zei:
dikke ²!

enige da ik van kleren online koop zijn schoenen en dan nog bij 1 van de grootste online winkels van amerika en omdat ze daar goedkoper zijn en daar hebbe ze modellen die ge hier niet vindt


Link plz, lijkt me zeer interessant :)

chosen1

Legacy Member
wel vrij gemakkelijk: www.shoes.com :p

een paar dagen na uw bestelling kome ze uw schoenen aan huis brengen (en als ge nie thuis bent naar een tankstation in uw buurt gaan)

PsyKi

Legacy Member
meh, sc hoenen zou ik nu net niet online kopen.

Mijn ervaring zegt mij dat schoenmaten enorm verschillen per merk ...
Ik heb schoenen van maat 42, en van maat 46. Beide even groot...
Lijkt mij redelijk gevaarlijk.

GADGET

Legacy Member
hoeveel is het om te verzenden bij shoes.com ?

(inkoopactie anyone ? :p )

MeRCeNaRy

Legacy Member
Daaaamn die site, die gaat de bookmarks in :D Kijk wat een modellen :D

Versturen die naar hier? Precies niet eh

w00tw00t

Legacy Member
amper slip ons op die site of ik kijk wss slecht
mja alleen schoene bestel ik via ebay rest vertrouw ik niet.

Mr zappa

Legacy Member
chosen1 zei:
wel vrij gemakkelijk: www.shoes.com :p

een paar dagen na uw bestelling kome ze uw schoenen aan huis brengen (en als ge nie thuis bent naar een tankstation in uw buurt gaan)

Moede toch wel eens uitleggen hoe, er is volgens die site geen optie om buiten us te shippen?

http://www.shoes.com/shop.asp?ShopID=SHIPPING

Was eerste dat in u opkwam zeker, shoes.com :D

En dat van dat brengen naar tankstation , dat klinkt als de large of de redoute, maar daar ga ik nu niet echt kleren of schoenen bij bestellen :)

Gamedude

Legacy Member
als ik iets in men winkelwagen steek en dan uitcheck moet'k een US adres invulle en heb geen keuze voor iets anders hoor, dus chosen1 wa ligt gij te zevere?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan