Archief - Nachtvogels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Razzia

Legacy Member
Vraagje, heb hier in de boom naast mijn raam 1 vogel zitten die van 1-6 uur snachts een heel fluitmusical zit te spelen. Het is geen uil ofzo, maar het klinkt als een mus of iets in die aard. Is dit normaal of heb ik hier weer een uitzondering zitten die me het slapen moeilijk maakt? :sop:

killgore

Legacy Member
Razzia` zei:
Vraagje, heb hier in de boom naast mijn raam 1 vogel zitten die van 1-6 uur snachts een heel fluitmusical zit te spelen. Het is geen uil ofzo, maar het klinkt als een mus of iets in die aard. Is dit normaal of heb ik hier weer een uitzondering zitten die me het slapen moeilijk maakt? :sop:

Ik had vorige examenperiode een nest boven men kop, die waren blijkbaar zolder binnen gevlogen op 1 of andere manier (onder dakpannen gok ik). Echt niet grappig, ik was elke ochtend om half 6 wakker. Aangezien ik nooit voor 12u ga slapen en dat praktisch niet meer kan (bioritme en zo) had ik op werchter te kampen met oververmoeidheid :).

In deze tijd van het jaar is dat echter wel pretty abnormaal, en da ze zo vroeg beginne fluiten lijkt mij ook maar raar :p.

Razzia

Legacy Member
serieus hoor, om halfeen snachts begint dat hier, kom er gek van

Doggiedog

Legacy Member
mz hier in sint-Niklaas begint er hier een fluitconcert rond 3 uur 's nachts, na een tijdje is da gedaan en om 6 uur herbegint dat terug. Ma k zit hier wel in de buurt van een klein parkske. K heb dat opgemerkt nu dat ik af en toe eens een nachtje doordoe met de examens. Niet dat ik weet wat voor vogels het zijn, k heb ze nog nooit deftig gezien en tis niet dat ik een vogelgeluidexpert ben.

Waarschijnlijk zult gij het ongeluk hebben dat er een nachtvogel zn stek heeft gevonden in die boom :p

Genious

Legacy Member
Razzia` zei:
Vraagje, heb hier in de boom naast mijn raam 1 vogel zitten die van 1-6 uur snachts een heel fluitmusical zit te spelen. Het is geen uil ofzo, maar het klinkt als een mus of iets in die aard. Is dit normaal of heb ik hier weer een uitzondering zitten die me het slapen moeilijk maakt? :sop:
Ge zijt denk ik een uitzondering.

Ik ben zelf in bepaalde perioden van het jaar een nachtdier en de kleine schuifelaarkes hoorde ik maar rond 4h (in juni), de kauwen (of hoe ge het ook spelt, wreed irritante beesten) om 5h, de duiven weet ik niet meer, de kauwen hebben ze denk ik gepwnd. :p

LiMeY

Legacy Member
ik weet 1 ding, een nest eksters kan immens veel lawaai maken

nu horek nx vn vogels, ben nochthans altijd laat op met blok, ge zult pech hebbe :p

GADGET

Legacy Member
als het een 'musical' is zullen het al geen eksters zijn :p

nu euh, het is mssch wat ver gezocht, maar zou het geen nachtegaal kunnen zijn.. :unsure:

Kakaku

Legacy Member
Razzia` zei:
Vraagje, heb hier in de boom naast mijn raam 1 vogel zitten die van 1-6 uur snachts een heel fluitmusical zit te spelen. Het is geen uil ofzo, maar het klinkt als een mus of iets in die aard. Is dit normaal of heb ik hier weer een uitzondering zitten die me het slapen moeilijk maakt? :sop:

aaah zalig! srry ma dees is wel grappig :lol:

viewer

Legacy Member
kheb hier veel meer last van katten die 's nachts in de tuin komen janken. Man da is een irritant geluid :doh:

Sir.Killalot

Legacy Member
viewer zei:
kheb hier veel meer last van katten die 's nachts in de tuin komen janken. Man da is een irritant geluid :doh:

In de zomer zitten er zo meer dan 10 voor mn raam :angry:

El Di@bLo

Legacy Member
Ik heb alleen last van een uil af en toe. Meeste lawaai is als er uilskuikens zijn, die kunnen toch wel luid krijsen/piepen

^^pathfinder^^

Legacy Member
in de zomer zijn er hier altijd katten die gepenetreerd worden en dan kreunen alsof er geen morgen is. UITERST vervelend !

Razzia

Legacy Member
heb paar kretsers in de boom gesmeten deze nacht

it hasnt come back since \o/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan