Mr_Larsman
Legacy Member
Hey!
Op school hebben we een leerlingenraad, en nu zijn ze op het lumineuze idee gekomen om een schoolkrantje te maken. Ik vroeg me af of iemand hier een idee had voor een naam, wij zitten in het KTA (kan je eventueel iets mee doen, met die afkorting) Heist op den Berg.
Grappige/debiele antwoorden mogen ook, maar maak er echter geen zwam topic van
PS: Ik zit niet in die leerlingenraad.
Op school hebben we een leerlingenraad, en nu zijn ze op het lumineuze idee gekomen om een schoolkrantje te maken. Ik vroeg me af of iemand hier een idee had voor een naam, wij zitten in het KTA (kan je eventueel iets mee doen, met die afkorting) Heist op den Berg.
Grappige/debiele antwoorden mogen ook, maar maak er echter geen zwam topic van
PS: Ik zit niet in die leerlingenraad.

(en het grappige is dat in een school met maar 300 leerlingen er inderdaad niemand is die hem zal lezen)
DE afkorting klopt niet echt denk ik 
ad:
)
Hoe dom, Lees Deze Shit dan maar ^^ oftewel LDN