Archief - Mysterieuze visverdwijning

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EternalSilence

Legacy Member
da komt ervan hee, als ge te weinig eten heeft :angry:

dan fretten ze mekaar op :D

Naradia

Legacy Member
Fighting Hobbit zei:
Om in de sfeer te blijven....
Het antwoord op uw vraag is 42 ;)


Neen, serieus, heb je een kat ofzo? Of enig ander huisdaar dat schijnbaar geen vissen eet? (een cavia die 3 dagen geen eten gehad heeft ofzo)

een huis dat daar schijnbaar geen vissen opeet:scream:

whacker

Legacy Member
Ik vond het altijd al verdacht dat visseneten naar vis ruikt...

pamperke

Legacy Member
Als't vannavond fishsticks zijn bij u thuis, dan weet ge hoe laat het is é

Bot

Legacy Member
U goudvis is ontvoord door buitenaardse wezens.. Ni bang zijn normaal zal hij wel terugkomen als hij hun proeven ne tests heeft overleeft..


mwah als we nu toch bezig zijn :D

Blanco

Legacy Member
Ik heb dat ook eens voorgehad met zo een goudvisje van de kermis. Mijn ma heeft hem de dag later teruggevonden in één van haar laarzen. Hij moet dus vanuit de bokaal recht in die laars gesprongen zijn. Ze was vrij verschoten idd...

Naar het schijnt is een goudvis enorm dom omdat hij maar een geheugen heeft van 7 sec. :p

Blackend

Legacy Member
Jama, als diene in 7 seconden 2 keer rond kan gaan in het aquarium, dan moet die toch ook iets hebben van: "pfff, ik ken dees al :( "

boogje

Legacy Member
Nee, eerder iet svan :

"vet, een nieuwe bokaal!"
"pfff, saai."
"vet, een nieuwe bokaal!"
"pfff, saai."
"vet, een nieuwe bokaal!"
"pfff, saai."
"vet, een nieuwe bokaal!"

pamperke

Legacy Member
boogje zei:
Nee, eerder iet svan :

"vet, een nieuwe bokaal!"
"pfff, saai."
"vet, een nieuwe bokaal!"
"pfff, saai."
"vet, een nieuwe bokaal!"
"pfff, saai."
"vet, een nieuwe bokaal!"
hahaha :rofl:
5-sterren thread imo!

Cycloon

Legacy Member
Mocht den andere vis hem gedood hebben dan zou ge toch tenminste nog een deel terug vinden. Wij hadden vroeger ook veel warmwater vissen, en als er eentje werd opgegeten bleef er toch nog altijd een deel over (de ogen werden altijd direct opgegeten :P).

EagleEye

Legacy Member
vissen zijn grappig :p onze koi's eten dode vissen, volledige boterhammen tegelijk, levende kikkers (als ge er een (volwassen :p) kikker insmijt is em binnen de 3 seconden ingeslikt :D), enzovoort

Remi

Legacy Member
m'n ma is (nog) ni dement ;-)
Mijn zussen wonen er ni meer..
een kat op't eerste lijkt me onwaarschijnlijk, tenzij ze de deur kan opendoen en geen enkel spoor heeft nagelaten...

en ne Koi is wel wa groter dan een doodgewoon goudvisjé, denk ik zo bij mezelf

Pred

Legacy Member
volgens mij is die toch eruit gesprongen en ergens achter beland.
Bij ons ligt ook nog een vissenskelet achter de wasmachine :D

Triple0

Legacy Member
Pred zei:
volgens mij is die toch eruit gesprongen en ergens achter beland.
Bij ons ligt ook nog een vissenskelet achter de wasmachine :D

bij ons sprong er zo'n stofzuigerke uit da bokaal en achter de wasmachine :D

w3bb3r

Legacy Member
een stofzuiger :wtf:


btw van da geheugen :rofl: strijk

ooooeeee, i like this. oh yeah :cool:
ooooeeee, i like this. oh yeah :cool:
enz..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan