Archief - Multitouch screen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gavin

Legacy Member
Hier zijn al zulke filmpjes gepost.

E die waren nog cooler. Sorry reteiP!

WolCoM

Legacy Member
Dat zal wel doorkomen, denk ik. Lijkt me wel tof en handig maar is atm nog veel te duur.

Optec

Legacy Member
Gewoon ne moduliare analoge synth met een mutitouch screen.
Mee spelen is een heel andere zaak.

Even wachten op de virtual soft :-)

killgore

Legacy Member
Multitouch is al een goede 2 jaar in "deftige" ontwikkeling (concept bestaat al massas langer).
De kerel die achter het nieuwe concept zat heeft nu samengewerkt met microsoft en die gaan zo een interactieve coffeetable voor bedrijven (en rijke stinkerds) op de markt brengen, pretty cool ze :).

Gentille

Legacy Member
Ik heb dat paar dagen geleden gezien op het werk. Is wel gek hoe men die files kan downloaden zonder enige vorm van connectie te maken, gewoon in die bepaalde zone plaatsen. Maar er zal wel een serieus prijskaartje aan vasthangen :p

Optec

Legacy Member
gentille zei:
Ik heb dat paar dagen geleden gezien op het werk. Is wel gek hoe men die files kan downloaden zonder enige vorm van connectie te maken, gewoon in die bepaalde zone plaatsen. Maar er zal wel een serieus prijskaartje aan vasthangen :p

Euh....it's called wireless ?? :p
Of heb ik iets gemist?

killgore

Legacy Member
Optec zei:
Euh....it's called wireless ?? :p
Of heb ik iets gemist?

nee, niet echt, je moet gewoon je toestellen op die tafel plaatsen en dan bv. foto's van het ene naar het andere slepen :).

boogje

Legacy Member
Maar hoe kan eender welk fototoestel zijn geheugen laden door het op een tafel te leggen? Er is geen verbinding? :s

Gromme

Legacy Member
boogje zei:
Maar hoe kan eender welk fototoestel zijn geheugen laden door het op een tafel te leggen? Er is geen verbinding? :s

Denk dat het gaat om (foto)-toestellen die daartoe ontworpen zijn (bleu-tooth?).

Cycloon

Legacy Member
Er is wel een verbinding, elk toestel moet zich aan een bepaalde standaard houden. Is die standaard niet aanwezig dan moet je zelf alles gaan instellen.

LSDsmurf

Legacy Member
Ik weet niet juist waar het over gaat, misschien gebruikt dat toestel zoals Gromme zei een draadloze technologie zoals Bluetooth of misschien via inductie (zoals bij een elektrische tandenborstel).

Optec

Legacy Member
Cyc1oon zei:
Er is wel een verbinding, elk toestel moet zich aan een bepaalde standaard houden. Is die standaard niet aanwezig dan moet je zelf alles gaan instellen.

No connection , no transfer

Logisch toch :doh:

Firestyler

Legacy Member
wel zot dat je je GSM daar legt zo een kaderke rond komt en dan dat je zo prentjes erop loslaat en naartoe stuurt

jeroenvde

Legacy Member
wtf man zo zalig! :D

waaw en als ze die schermen dan wat robust gaan maken kunde een box spelleke spele :D

en damn hoeveel filmpjes waren daar niet aan het spelen? en nog loopt da schuifgedoe zo vlotjes :| zal wel serieus cpuke(s) achter zitten!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan