ComputerVISTA
Legacy Member
Voor diegene die altijd al eens een gebouw hebben willen zien instorten, wel dit is uw kans.
Morgen omstreeks 15:30 (plus minus) gaan ze het 2de deel van de oude postgebouwen aan station Gent St. Pieters laten in elkaar zakken.
Ik ga alvast een kijkje nemen
Dus als ge dat altijd al eens hebt willen zien (zoals ik) -> 't is de moment om morgen naar Gent af te zakken.
Morgen omstreeks 15:30 (plus minus) gaan ze het 2de deel van de oude postgebouwen aan station Gent St. Pieters laten in elkaar zakken.
Ik ga alvast een kijkje nemen

Dus als ge dat altijd al eens hebt willen zien (zoals ik) -> 't is de moment om morgen naar Gent af te zakken.




