Archief - Mobistar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Naughty dog

Legacy Member
Ik heb zonet herlaad (een week geleden ook). En normaal zou ik toch mijn 300 gratis smsjes moeten krijgen? Ik zit bij tempo music, en voorheen krijg ik ook altijd 300 gratis smsjes.

Any help? :p

Lon$daLe

Legacy Member
yup , krijgde straks of morgevroeg een bericht van , blabla bedankt blabla 300 smsjes blabla

EclipX

Legacy Member
ik heb ondertussen al bijna 900 gratis smsjes, wel leuk :)

Nadeel is, dat k 700min gratis kan bellen naar mobistar in't weekend, maar iedereen dak ken heeft base/proximus :(

protnie

Legacy Member
Ik heb er nu 1865 ^^
6 keer herlaad in 1 keer ^^

En inderdaad zoals EclipX, die minuten :( Niemand heeft mobistar die ik ken dusja :(

protnie

Legacy Member
Als je herlaad binnen die maand krijg je er weer 300 bij en worden de resterende overgezet ;)

SchrimpDevil

Legacy Member
Vind het maar een raar systeem dat je binnen de maand moet herladen.
Je krijgt een hele hoop gratis zodat je minder moet herladen maar uiteindelijke verplichten ze je wel nog voor te herladen of anders ben je ze kwijt.

Memphis

Legacy Member
Ik herlaad gewoon wanneer het nodig is. Vaak resulteert dat in een maand 300 gratis smsen en dan eens niet... zo afwisselend. En op deze manier is dat nog altijd een pak voordeliger als zonder hoor. :)

Gizmo_1987

Legacy Member
Volgende keer dat ik herlaad krijg ik 120smsjes per daG!! :D:D
Voorwaarden:
10€ activatiekosten
5€ minimum herladen binnen de 31 dagen na elke herlaadbeurt.
Zomerpromo van mobistar ;)

jeroenvde

Legacy Member
oooh I <3 mobistar :)

aan mij hebben ze allesinds minder winst als vroeger sinds deze gratis smsjes... :D

Gizmo_1987

Legacy Member
Ik had vroeger base en daar kreeg ik nooit niets gratis!
soms een stomme korting van 10% op een herlaadkaart, als het eens vakantie/nieuwjaar/feestdagen was :s
Mobistar FTW :p Bij proximus mogen jongeren imo ook niet klagen ;)
Anyway, voor mij persoonlijk geen base meer

M1tch

Legacy Member
ik ben al jaren mobistar klant en ik krijg niks gratis, base had vroeger ook leuke acties, binnenkort wss weer... je moet gewoon afwachten

krisse5844

Legacy Member
Nu ook overgeschakeld nar tempo "music" , maar nog geen gratis sms'sjes :confused: ... ( ik heb al herlaad voor 10 € )

maxdevis

Legacy Member
krisse5844 zei:
Nu ook overgeschakeld nar tempo "music" , maar nog geen gratis sms'sjes :confused: ... ( ik heb al herlaad voor 10 € )

en nu nog eens herladen voor €10 euro,
dan krijg je 300 gratis sms'jes en 300 belminuten

Anoniem04

Legacy Member
M1tch zei:
ik ben al jaren mobistar klant en ik krijg niks gratis, base had vroeger ook leuke acties, binnenkort wss weer... je moet gewoon afwachten

Seconded,

Vriend van mij is bij proximus en heeft heel de vakantie gratis sms'kes, en de laatste jaren krijg ik niets meer gratis van Mobistar.

krisse5844

Legacy Member
maxdevis zei:
en nu nog eens herladen voor €10 euro,
dan krijg je 300 gratis sms'jes en 300 belminuten

Had ik al gisteren avond gedaan , maar juist een sms'ke ontv. dat ik de gratis sms'en en belminuten toegekregen heb :niceone: ... Alleen wat doe ik met 300 minuten belwaarde :oink: ...

Grike

Legacy Member
Heb een abbo bij Mobistar maar ik krijg niets gratis, de lullen !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan