Werkt hier perfect met een Tempo kaartje, enigste waar je voor moet zorgen is dat je (logisch) een EDGE GSM hebt en de juiste instelling voor je GSM (kan je opvragen op de site of in mobistar winkel).
Misschien ook handig om te zeggen welke GSM je hebt? Ik zit met een D600E en daar heb ik wel nog iets extra's moeten veranderen (de streaming server).
Tot eind april is het gratis (behalve je vaste connectiekost).