Candyman66
Legacy Member
Io,
Ik heb sinds kort een soort van GSM-abonnement nl. Mobistar Professional 2020. Dat houdt in dat ge per maand een vast bedrag van 14 € betaalt en ge elke maand 30 gratis sms'en + 1 uur gratis bellen krijgt naar een gsm-nummer (vooraf vast gelegd). Dit 'abonnement' kan ik opzeggen wanneer ik wil maar ik zou graag eens van andere mensen, die dit ook hebben, eens willen horen wat zij van dit tarief vinden.
Greetz
Ik heb sinds kort een soort van GSM-abonnement nl. Mobistar Professional 2020. Dat houdt in dat ge per maand een vast bedrag van 14 € betaalt en ge elke maand 30 gratis sms'en + 1 uur gratis bellen krijgt naar een gsm-nummer (vooraf vast gelegd). Dit 'abonnement' kan ik opzeggen wanneer ik wil maar ik zou graag eens van andere mensen, die dit ook hebben, eens willen horen wat zij van dit tarief vinden.
Greetz