Archief - Mobistar Budgetcheck ligt plat?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sk8erMatty

Legacy Member
Ik heb sinds vandaag mijn mobistar jongeren-abbonement. ik betaal 4€ / maand en krijg 1000 smsjes en 16 belminuten gratis / maand.

Nu zei de verkoper mij dat ik eerst een sms moest sturen ofzo om te zeggen dat ik bel op die speciale promo ofzo? Nuja, ik weet et niet meer goed, ik weet ook dat ik kon bellen naar de budgetcheck (5580) om te kijken hoeveel smsjes ik nog over eb, maar nu blijkt deze het al heel de dag niet te doen. Ligt deze service momenteel plat ofzo?

Dj Aero

Legacy Member
werkt hier gewoon wel. zeker dat je abbonement al geactiveerd is?

Lon$daLe

Legacy Member
*123*# moet u normaal ook zeggen hoeveel ge hebt , ale met een tempo kaart is da toch , ik heb music en ik zie dan hoeveel smsen ik nog heb en zo

Dj Aero

Legacy Member
nee, ik denk het niet, das enkel met een tempo kaart, als je een abbo hebt zoals de ts dan moet je 5580 gebruiken.

Sylph*

Legacy Member
Sk8erMatty zei:
Ik heb sinds vandaag mijn mobistar jongeren-abbonement. ik betaal 4€ / maand en krijg 1000 smsjes en 16 belminuten gratis / maand.

Nu zei de verkoper mij dat ik eerst een sms moest sturen ofzo om te zeggen dat ik bel op die speciale promo ofzo? Nuja, ik weet et niet meer goed, ik weet ook dat ik kon bellen naar de budgetcheck (5580) om te kijken hoeveel smsjes ik nog over eb, maar nu blijkt deze het al heel de dag niet te doen. Ligt deze service momenteel plat ofzo?



wtf , hoe noemt da abonnement ? dat wil ik ook lol , zeker die smsjes aangezien ik toch bijna niet bel ....

ik heb nu tempo music en betaal per maand ongeveer 20euro dan heb ik 20 euro + 600 smsjes ... het uwe lijkt mij dan veel goedkoper

Sk8erMatty

Legacy Member
ja, sorry, maar die promo is al gedaan denk ik ... maar je moet es zien op mobistar site, stond een promo op van 5€ / maand nu dachtek
en 'k heb nu nog altijd hetzelfde probleem, ligt nog altijd plat die 5580 :(

Sk8erMatty

Legacy Member
ast morgen nog nie werkt, gaa'k wel keer bellen ze :)
sebiet zit'k hier me een kweenie hoge rekening omdat mijn sms'en mss nog nie zouden geactiveerd zijn :p

Gizmo_1987

Legacy Member
op de site van mobistar zie ik enkel Bestdeal abbonement...
5€ in de maand, 5 maanden lang 200smsjes gratis...
1000 in een maand zie ik nergens staan? :unsure:

Mr.Anderson

Legacy Member
Ik heb daarstraks geprobeerd te kijken oeveel centjes ik nog staan had en er was idd een fout :)

Sk8erMatty

Legacy Member
ah ja ok, fieuw, thanks voor de geruststelling mr anderson :D
@Gizmo: ja, die promo van mij zal al verlopen zijn ;) (duurde tot 30 april of 1 mei dachtek)

*Springkonijn*

Legacy Member
Die promo is inderdaad al verlopen. Nu kost het 4 euro vast (16min in) en dan nog een opleg voor een sms-bundel. Het noemt trouwens Eulike-it en is een samenwerking van Euphony met Mobistar.
Meer info
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan