Sk8erMatty
Legacy Member
Ik heb sinds vandaag mijn mobistar jongeren-abbonement. ik betaal 4€ / maand en krijg 1000 smsjes en 16 belminuten gratis / maand.
Nu zei de verkoper mij dat ik eerst een sms moest sturen ofzo om te zeggen dat ik bel op die speciale promo ofzo? Nuja, ik weet et niet meer goed, ik weet ook dat ik kon bellen naar de budgetcheck (5580) om te kijken hoeveel smsjes ik nog over eb, maar nu blijkt deze het al heel de dag niet te doen. Ligt deze service momenteel plat ofzo?
Nu zei de verkoper mij dat ik eerst een sms moest sturen ofzo om te zeggen dat ik bel op die speciale promo ofzo? Nuja, ik weet et niet meer goed, ik weet ook dat ik kon bellen naar de budgetcheck (5580) om te kijken hoeveel smsjes ik nog over eb, maar nu blijkt deze het al heel de dag niet te doen. Ligt deze service momenteel plat ofzo?





(duurde tot 30 april of 1 mei dachtek)