Archief - MMS instellen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NSA.Rhinox

Legacy Member
Ahoi scheepsmaatjes!

Voor ge begint te flamen: ja ik heb de search al gebruikt, maar ik kon er geen reply in kwijt wegens de hoogbejaardheid van die thread. (95+ dagen oud) Voorts heeft het mij maar weinig geholpen.

Ik probeer dus al een hele tijd mijn mms-spul in orde te krijgen. Ik heb me al geregistreerd op de site van proximus en da is nu geactiveerd, maar ik krijg niks toe. Kan iemand de juiste instellingen voor een samsung sgh x640 posten?

De firma dankt u!

chosen1

Legacy Member
meeste gsmmerken hebben zo'n wizard op hun site staan (SE, nokia,...) dus mss daar eens gaan kijken? anders bellen naar 6000 met uw gsm en vragen achter die instellingen bij de helpdesk en dan sturen ze die door!

Chosen1

BloodSeaker

Legacy Member
Welke instellingen zijn nodig voor mms?

Als u een toestel uit de ProximusCollection heeft, zijn de instellingen automatisch geactiveerd en kan u deze dienst meteen gebruiken.
Als u geen toestel uit de ProximusCollection heeft of als u niet beschikt over de correcte instellingen, zal u de juiste instellingen automatisch ontvangen als u een mms probeert te versturen.
Om zelf mms in te stellen op uw gsm-toestel, gebruikt u de volgende parameters:



naam verbinding: mms
drager gegevens: GPRS
naam toegangspunt: event.proximus.be
gebruikersnaam: mms
wachtwoord: mms
verificatie: normaal
IP-adres: 010.055.014.075
homepage: http:/mmsc.proximus.be/mms
beveiliging verbinding: uit
sessiemodus: doorlopend
Waar u deze instellingen in uw toestel programmeert, kan u terugvinden in uw gsm. Dit is immers afhankelijk van het type toestel dat u gebruikt.

[ JO ]

Legacy Member
weet iemand hoe ik het kan isntellen met een n343i?
op de website van mobistar vind ik wat ik moet instellen, maar kwee nei waar dak da moe doen op mn gsm..
vin da nergens..

BloodSeaker

Legacy Member
Er is een wonderlijk middel hiervoor: een handleiding

Daar gaat ge perfect in vinden waar ge dat moet doen (daarvoor dient dat ook) en als ge zegt: kheb da nie meer. Wel, zoek even op google, want er is een heuse website vol handleidingen (kvond er zelfs die van de koffiemachine thuis)

[ JO ]

Legacy Member
idd, zover was ik nog wel gekomen..
maar vind het niet, helemaal afgegaan, ma nergens kon ik gprs en mms instellen..
maar kdenk dat het gaat komen door dat het via i-mode is..
zal wel is langs gaan bij mobistar

BloodSeaker

Legacy Member
[ JO ];8787910 zei:
idd, zover was ik nog wel gekomen..
maar vind het niet, helemaal afgegaan, ma nergens kon ik gprs en mms instellen..
maar kdenk dat het gaat komen door dat het via i-mode is..
zal wel is langs gaan bij mobistar

Dat kon ge ook meteen zeggen: Als ge een i-mode gsm hebt, dan is er geen MMS :p

[ JO ]

Legacy Member
BloodSeaker zei:
Dat kon ge ook meteen zeggen: Als ge een i-mode gsm hebt, dan is er geen MMS :p

als ik naar imode gaat staat er nogthans:
mms ophalen
mms versturen

en van die dingen..
dus.. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan