knight-k
Legacy Member
Is it me of zijn er een pak minder mensen online dan normaal. Bij algemene discussies zijn er bijna altijd meer dan 100 lezers en nu amper 50...
Net zoals bij de andere forum delen...
Welja nu kan het liggen aan het feit dat het examens zijn maar dan nog.
Zijn er dan zoveel mensen het afgetrapt na de tegevallende transformatie van het forum en de frontpage?
Net zoals bij de andere forum delen...
Welja nu kan het liggen aan het feit dat het examens zijn maar dan nog.
Zijn er dan zoveel mensen het afgetrapt na de tegevallende transformatie van het forum en de frontpage?
.