Oct
Legacy Member
Eerst en vooral, ik weet dat er al een drietal threads over middenjury zijn, maar daar vindt ik geen antwoord op mijn vraag in.
Ik wil dus weten of mijn moeder nog steeds kindergeld krijgt als ik stop met het 6de (ik moest mij 6de overdoen) en middenjury doe.
Sommigen zeggen van wel, anderen dan weer van niet.
Ik heb ook ergens gelezen dat ik een attest van thuisscholing moet aanvragen, maar is dit voor mij ook mogelijk, aangezien ik mij pas in januari kan inschrijven voor de zittijd van april?
Kan iemand dit even ophelderen voor mij aub?
Of zeggen waar ik terecht kan met deze vragen.
Alvast bedankt.
Ik wil dus weten of mijn moeder nog steeds kindergeld krijgt als ik stop met het 6de (ik moest mij 6de overdoen) en middenjury doe.
Sommigen zeggen van wel, anderen dan weer van niet.
Ik heb ook ergens gelezen dat ik een attest van thuisscholing moet aanvragen, maar is dit voor mij ook mogelijk, aangezien ik mij pas in januari kan inschrijven voor de zittijd van april?
Kan iemand dit even ophelderen voor mij aub?
Of zeggen waar ik terecht kan met deze vragen.
Alvast bedankt.




Niet alle kinderbijslag word door securex uitbetaald hoor. Daar automatisch van uitgaan is ook fout, vraag gewoon aan uw moeder welk kinderbijslagfonds zij heeft, bel die mensen op en zie wat ze zeggen. Dan ben je direct zeker van je antwoord.