PooTaH
Legacy Member
Yow,
ff massas melig doen, ma tis vndaag me meiske aar verjaardag, en heb email-accountje aangemaakt, waar iedereen aar ne happy bday kan wensen. Denk dat da wel tof moe zijn om da van verschillende mensen da ge ni kent te horen
anyway, iemand van japan heeft prachtige tekening gemaakt, dus als ge wil moogt ge afbeeldingen zenden (ni meer dan 1 mb aub?
)...
anyway, hier is dien afbeelding: ( http://hokkaido.ddo.jp/Image000.jpg ) kvond nog cool gedaan
en hier is het email adres:
[email protected]
grtz Pootah
ff massas melig doen, ma tis vndaag me meiske aar verjaardag, en heb email-accountje aangemaakt, waar iedereen aar ne happy bday kan wensen. Denk dat da wel tof moe zijn om da van verschillende mensen da ge ni kent te horen

anyway, iemand van japan heeft prachtige tekening gemaakt, dus als ge wil moogt ge afbeeldingen zenden (ni meer dan 1 mb aub?
)...anyway, hier is dien afbeelding: ( http://hokkaido.ddo.jp/Image000.jpg ) kvond nog cool gedaan

en hier is het email adres:
[email protected]
grtz Pootah





)