Archief - Mee-eters & striae

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

*~Lientjeuhhh~*

Legacy Member
klootvis zei:
Dit lijkt me nogal dubieus. Het minste vuiltje dat er op je vingers zit, kan een lelijke ontsteking teweegbrengen. Maar er zullen wel middeltjes bestaan waar andere mensen hier veel meer van op de hoogte zijn.
Mee-eters zijn die kleine zwarte puntjes he, als je die uitduwt gaapt er geen open wonde hoor :) en nadien verzorg je je huid zodat de porien terug sluiten

nascaRio

Legacy Member
Dus met andere woorden ivm striae, ik kan beter niet afvallen want de striemen worden dus nog harder zichtbaar.

Een ander vraagje nog, wat gebeurd er met de huid die toch wel wat uitgerokken is? Kan je daar iets aan doen? Of blijft die daar dan ook (letterlijk) hangen.

metaphore

Legacy Member
nascaRio zei:
Dus met andere woorden ivm striae, ik kan beter niet afvallen want de striemen worden dus nog harder zichtbaar.

Een ander vraagje nog, wat gebeurd er met de huid die toch wel wat uitgerokken is? Kan je daar iets aan doen? Of blijft die daar dan ook (letterlijk) hangen.

die zal een beetje terug krimpen, huid is flexibel. Maar door de constante trekkracht aan de huid door overgewicht gaat er ook gewoon meer huid gevormd worden. De huid die gevormd is zal wel niet meer weggaan. Dus een beetje gaat die nog terug krimpen, maar als ge echt vrij zwaar bent geweest zal der zowizo een deel blijven hangen.

Toch ist imo beter om af te vallen en daarna striemen te hebben dan om niet af te vallen. Ge gaat u zowizo beter en gezonder voelen.

Gentille

Legacy Member
striemen verbeteren wel met de tijd maar die gaan nooit volledig weg, op mijn rug heb ik er een paar staan en dat zijn net littekens van zweepslagen door te snel groeien, vroeger vielen die hard op maar nu zijn die veel kleiner geworden en ook donkerder geworden maar zichtbaar zijn ze wel nog.

SimonL

Legacy Member
gentille zei:
striemen verbeteren wel met de tijd maar die gaan nooit volledig weg, op mijn rug heb ik er een paar staan en dat zijn net littekens van zweepslagen door te snel groeien, vroeger vielen die hard op maar nu zijn die veel kleiner geworden en ook donkerder geworden maar zichtbaar zijn ze wel nog.

ooit met zo iemand in de kleedkamers gezeten :) dat verklaart het wel een beetje

iedereen zat zo ongemakkelijk te kijken :p

GenesisX

Legacy Member
gentille zei:
striemen verbeteren wel met de tijd maar die gaan nooit volledig weg, op mijn rug heb ik er een paar staan en dat zijn net littekens van zweepslagen door te snel groeien, vroeger vielen die hard op maar nu zijn die veel kleiner geworden en ook donkerder geworden maar zichtbaar zijn ze wel nog.
lol zijn dát striemen?

'k Heb zo twee 'dingen'/strepen horizontaal op m'n rug en 'k dacht dat dat van te zitten was fzo. Als ge der zo langswrijft, dan kunt ge da vastnemen fzo. Echt raar :p. Dus dat gaat weg na een tijd? Of op een eventuele leeftijd?

Babs

Legacy Member
GenesisX zei:
lol zijn dát striemen?

'k Heb zo twee 'dingen'/strepen horizontaal op m'n rug en 'k dacht dat dat van te zitten was fzo. Als ge der zo langswrijft, dan kunt ge da vastnemen fzo. Echt raar :p.

Kheb ook zo een overdreven striem aan de zijkant juist onder mijn buik.
Mijn vriend vroeg of ik daar ooit ben geopereerd :lol:
Mijn pa vanmiddag ook, hij had mijn "zwangerschapsstriemen" gezien :sop:

GenesisX

Legacy Member
BaBsie zei:
Kheb ook zo een overdreven striem aan de zijkant juist onder mijn buik.
Mijn vriend vroeg of ik daar ooit ben geopereerd :lol:
Mijn pa vanmiddag ook, hij had mijn "zwangerschapsstriemen" gezien :sop:
Toen 'k da voor de eerste keer zag freakte ik gewoon compleet :D. Ik zo in de spiegel aan het kijken daarnaar. "WTF! WAAROM HEB IK TWEE LITTEKENS!?" Ma das nog redelijk hard eh. Ik dacht da striemen zo van die uitgerekte huid was zoals bij een zwangerschap?

Babs

Legacy Member
Welja, het lijkt ook idd hard op een litteken, kvin het ook maar een raar iets.

En tis uitgerekte huid ja, ik heb ze van constant te verdikken en terug af te vallen :unsure: lang leve jojo'en

Deguchi

Legacy Member
GenesisX zei:
Toen 'k da voor de eerste keer zag freakte ik gewoon compleet :D. Ik zo in de spiegel aan het kijken daarnaar. "WTF! WAAROM HEB IK TWEE LITTEKENS!?" Ma das nog redelijk hard eh. Ik dacht da striemen zo van die uitgerekte huid was zoals bij een zwangerschap?

Hetgeen gij hebt is inderdaad iets anders dan striemen. Zijn eigenlijk doorlig wonden. Ik weet het, want ik heb het zelf ook van lange tijd een slechte bureaustoel gehad te hebben.
Dat is is inderdaad wel freaky de eerste keer dat ge dat ziet. Bij mij zijn het een 6 tal littekens al ben ik geslagen geweest door een zweep.

Gelukkig neemt dat wel wat af met de tijd, maar bij mij zullen het allesinds littekens blijven voor de rest van mijn leven :/

Gentille

Legacy Member
GenesisX zei:
lol zijn dát striemen?

'k Heb zo twee 'dingen'/strepen horizontaal op m'n rug en 'k dacht dat dat van te zitten was fzo. Als ge der zo langswrijft, dan kunt ge da vastnemen fzo. Echt raar :p. Dus dat gaat weg na een tijd? Of op een eventuele leeftijd?

ja tuurlijk zijn dat striemen, het zijn netzoals littekens ze voelen ook anders aan, iets of wat zachter :p.

GenesisX

Legacy Member
Deguchi zei:
Hetgeen gij hebt is inderdaad iets anders dan striemen. Zijn eigenlijk doorlig wonden. Ik weet het, want ik heb het zelf ook van lange tijd een slechte bureaustoel gehad te hebben.
Dat is is inderdaad wel freaky de eerste keer dat ge dat ziet. Bij mij zijn het een 6 tal littekens al ben ik geslagen geweest door een zweep.

Gelukkig neemt dat wel wat af met de tijd, maar bij mij zullen het allesinds littekens blijven voor de rest van mijn leven :/
Ik had ook altijd slechte bureaustoelen, dus 't zal ook wel van dat zijn. Suckt wel natuurlijk =\. Ma hoe komt dat dan eigenlijk? Want ik zit toch niet op m'n stoel met een holle rug? En die dingen zijn gelijk plooien...

Garmir

Legacy Member
*~Lientjeuhhh~* zei:
Mee-eters zijn die kleine zwarte puntjes he, als je die uitduwt gaapt er geen open wonde hoor :) en nadien verzorg je je huid zodat de porien terug sluiten

zijn dat geen steenpuistjes? of is dat gewoon een andere naam er voor :)

Exorikos

Legacy Member
128MB zei:
'k ben ooit 2de graad verbrand over men hele rug, in de spaanse zon.
Is al jaren geleden maar nu zie'k nog van die brobbelen :s

Heb je je daarna een heel jaar ingesmeerd vanaf je minder aanhad dan een trui? Ik heb ook ooit brandwonden gehad (vanzelf als allergische reactie op mijn longontsteking) en het jaar daarna heb ik mezelf helemaal moeten insmeren met factor 50 vanaf ik mijn trui uitdeed...

bweh

Legacy Member
geen chocolade, fastfood, ... :)

en veel sporten ! dan zweten die eruit

democracy02

Legacy Member
bweh zei:
geen chocolade, fastfood, ... :)
idd heeft er wss. mee te maken.

geen melk & geen kaas helpt bij mij ook denk ik.
alsook weinig vlees (max. 2x per week, met mate)
alsook geen gerafinneerde suiker (dus no candy, cola, etcetera.)

Tha_nOn

Legacy Member
BaBsie zei:
Welja, het lijkt ook idd hard op een litteken, kvin het ook maar een raar iets.

En tis uitgerekte huid ja, ik heb ze van constant te verdikken en terug af te vallen :unsure: lang leve jojo'en


striemen zijn eigenlijk dat uw huid onderhuids scheurt van zo snel uit te zetten,(en das dan eigenlijk een onderhuids litteken zeker:p) (kan dus door te groeien zijn of van snel te verdikken) veel mensen hebben dat ze
vrouwen gaan da regelmatig ook op hun heupen hebben (in uw puberteit zet ge daar nogal uit) borsten zijn vermoed ik ook wel een plaats waar ge dat regelmatig terugvindt
(ge hebt nu wel gradaties in striemen, die jongen met zijn striemen op zijn rug dat zullen wss redelijk grote en brede zijn, op de heupen zijn dat meestal niet zo'n lange en niet zo'n brede)

anyway, striemen voorkomen kàn (goed insmeren met zalfkes enal is dus de boodschap als ge zwanger wordt)
striemen wegdoen kan niet, ik denk wel dat er producten zijn om ze sneller zo'n bleke parelachtige kleur te laten geven, maar dat komt automatisch na nen tijd, en dan zite ge dat direct een pak minder goed, maar ge voelt da natuurlijk altijd wel

en van mee-eters hebk geen last, daar kan ik dus neits over zeggen:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan