Gromme
Legacy Member
Ik vroeg me af hoe nuttig de media de dag van vandaag nog wel is voor de gewone burger. Afgezien van de paar interessante dingen die worden verspreid, lijkt media de dag van vandaag meer een hulpmiddel in het verspreiden van haat, angst,....
Zo vroeg ik me af of het enige invloed zou geven als het gehele mediagebeuren geen aandacht meer zou geven aan alles wat met terrorisme heeft te maken. Dat is één, dus dan bedoel ik echt de media via televisie.
Maar de dag van vandaag lijkt het soms beter geen media te hebben dan wel, versta me niet verkeerd want ik ben niet voor censuur maar misschien wel voor de toepassing om op sommige zaken een media-stop te zetten.
Denken jullie dat media een hevige invloed heeft op o.a. politiek en andere dingen in de wereld en is die volgens jullie altijd ten positieve?
Zo vroeg ik me af of het enige invloed zou geven als het gehele mediagebeuren geen aandacht meer zou geven aan alles wat met terrorisme heeft te maken. Dat is één, dus dan bedoel ik echt de media via televisie.
Maar de dag van vandaag lijkt het soms beter geen media te hebben dan wel, versta me niet verkeerd want ik ben niet voor censuur maar misschien wel voor de toepassing om op sommige zaken een media-stop te zetten.
Denken jullie dat media een hevige invloed heeft op o.a. politiek en andere dingen in de wereld en is die volgens jullie altijd ten positieve?


) in een school in eeklo en dat had ene gefilmd met zijn gsm en op inet gezet..
). de dag nadien werd ik dus voor een jeugdrechter geplaatst en wat bleek hij legde de krant voor mijn neus en zegde wat moet ik hier nu mee? zonder ook maar enig belang aan de getuigenissen van mij en een kompaan hechten(identiek zonder elkaar gesproken te hebben) legde hij mij een straf op. Later bleek na onderzoek van de persoon die een hartstilstand maakte dat hij niet geslagen geweest is (geen letsels) en dat dus de tegenpartij gelogen had. ik heb wel maanden lang de woensdagnamiddag naar een centrum voor jeugd begeleiding moeten gaan.(uit hun verslag bleek dat ik een normale gezinsituatie had en niet agressief was) De media heeft en zal altijd een invloed op het gebeuren hebben. Ik ga er nog bij zeggen dat je altijd twee keer moet nadenken voor je iets geloofd van een krant of televisie. Aan een krant zijn maar twee dingen zeker juist dat is de prijs en de datum. En op de televisie waar men objectieve verslaggeving moet maken durft men ook partij kiezen.