migelle
Legacy Member
lol, ik kryg juist deze mail van telenet 2x zelfs, ne welkomst mail, wel leuk vooral omda wy al 6 jaar by telenet zitte 
wss foutje by telenet ofzo?
Beste Klant,
Je koos onlangs voor internet van Telenet. Een uitstekende keuze. Nu maak je deel uit van een familie van meer dan 800.000 enthousiaste Telenet Internetgebruikers!
Intussen heb je al kunnen genieten van snel en makkelijk surfen, mailen of chatten via de Telenet-kabel. Webpagina's die direct op je scherm verschijnen, zonder tijdverlies.
Videoclips en liedjes die je makkelijk binnenhaalt. En ook het versturen van je digitale foto's naar familie, vrienden en kennissen gaat erg vlot.
Het belangrijkste voor ons is dat je een enthousiaste en tevreden Telenet-klant bent. Daarom vragen we jou om onze welkomstenquête in te vullen. Zo kunnen wij je beter van dienst zijn. Want we bieden jou graag het beste van Telenet!

wss foutje by telenet ofzo?Beste Klant,
Je koos onlangs voor internet van Telenet. Een uitstekende keuze. Nu maak je deel uit van een familie van meer dan 800.000 enthousiaste Telenet Internetgebruikers!
Intussen heb je al kunnen genieten van snel en makkelijk surfen, mailen of chatten via de Telenet-kabel. Webpagina's die direct op je scherm verschijnen, zonder tijdverlies.
Videoclips en liedjes die je makkelijk binnenhaalt. En ook het versturen van je digitale foto's naar familie, vrienden en kennissen gaat erg vlot.
Het belangrijkste voor ons is dat je een enthousiaste en tevreden Telenet-klant bent. Daarom vragen we jou om onze welkomstenquête in te vullen. Zo kunnen wij je beter van dienst zijn. Want we bieden jou graag het beste van Telenet!
