FORZA M
Legacy Member
Hey,
Een drietal minuten geleden stond ik buiten en hoorde ik plots een erg luide knal. Donder was het volgens mij niet. Het enige dat ik ooit gehoord heb dat er op leek was de explosies waarmee men lawines creëert in skigebieden, maar dit was toch nog wat luider.
Is er daar ergens een vliegtuig door de geluidsmuur gegaan, iets ontploft,...?
Iemand die het ook gehoord heeft, of de oorzaak kent?
Dank bij voorbaat
Een drietal minuten geleden stond ik buiten en hoorde ik plots een erg luide knal. Donder was het volgens mij niet. Het enige dat ik ooit gehoord heb dat er op leek was de explosies waarmee men lawines creëert in skigebieden, maar dit was toch nog wat luider.
Is er daar ergens een vliegtuig door de geluidsmuur gegaan, iets ontploft,...?
Iemand die het ook gehoord heeft, of de oorzaak kent?
Dank bij voorbaat
achja mss een dringend geval 
