Archief - Londen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Equino

Legacy Member
preske zei:
en veel te duur en overroepen

Dat maakt het toch net zo speciaal.
Ik keek m'n ogen uit wat daar allemaal niet te vinden was. En sommige prijzen. Gewoon te zot voor worden :crazy:

Dakantochnie

Legacy Member
Equino zei:
Dat maakt het toch net zo speciaal.
Ik keek m'n ogen uit wat daar allemaal niet te vinden was. En sommige prijzen. Gewoon te zot voor worden :crazy:
Tell me, ik heb daar een klok omvergelopen van €15.000. :p
Gelukkig was er wel niets aan. :p

Dozzeh

Legacy Member
Wil zelf ook eens een keertje naar londen gaan na kerst, hopelijk kan ik bij broer van een maat slapen :D

SweetEmmaRose

Legacy Member
Wij gaan ook van de 26ste tot de 29ste ofzo.
ook wa winkele, maar wees voorbereid de solden beginnen dan. be prepared, zo'n dingen heb je nog nooit meegemaakt :) als ge echt goe wilt winkele, sta dan maar op om 5u (winkels openen ook zo vroeg :p)
Das echt gestoord :D

zie da ge genoeg geld meehebt, der is niks zo frustrerend dan te winkele zonder geld :D

Harrods vind ik echt nimeer speciaal :p ben r al zoveel geweest,t is gewoon een grote winkel waar ge alles aan té hoge prijzen kunt kope :) mr ge moet t wel is gezien hebbe.

verder oxfordstreet = dé winkelstraat (weeral wees voorbereid da is zooooo lang). piccadilly is ook leuk. covent garden (marktjes) ook leuk.
en ja qua toeristische dinge, london eye (ni echt spectaculair, wel leuk om is fotos te trekke, mr laaaaang aanschuive, dus wees op tijd!)

ook zou ik geen eieren eten want er is een tijdje geleden een salmonella-crisis geweest. waarvan 1 op de 8 eieren 'besmet' was. (in tsjechie was dat 1/3 en ik was daar :p maar ik lust zoizo geen eieren :)

een hotel zou ik ni in londen zelf neme. openbaar vervoer is ni duur en echt supergoe (veel metros, nooit langer dan 10min wachte. busse etc)
http://hotel-in-kensington.co.uk/?skey=go0510704 dit was het hotel waar wij vorige keer zijn gebleven. op 20minuutjes zit je in het centrum. ook is er om de hoek een leuke winkelstraat (gap zara mango h&m) en er vlaknaast een super gezellig theehuisje (= goed ontbijt!) en een thai's restaurant (ik denk toch dat het thais was) en da was z-a-l-i-g!

laat ons weten waar ge gaat verblijve en hoe de reis was :)

User_BELGIUM

Legacy Member
Eenmaal je in Londen zelf zit neem nu aan Buckingham Palace is het niet moeilijk je weg te vinden. Je moet gewoon het volk volgen ;) en kijk es voor zo'n standsplannetje he. Harrods vond ik maar een domme winkel (niet echt zo'n interresante artikels) en veel te duur (no offence voor de fans).


Vermijdt Camden Town hehehe ;)

TippedTerox

Legacy Member
Harrods is wel tof - zoek het duurste voorwerp :p Een vulpen ter waarde van 14.071 POND, een tapijtje van 68.000 POND ... kijken mag, aankomen ... soms :) Nee Londen is prachtig, voor Trafalgar square, picadilly circus, doe ook een boottochtje op de themes, leuke gidsen :D Wij logeerden niet in het centrum, maar de metro is altijd vlakbij. Oo ja, ga ook eens een kijkje nemen bij Winchester bridge/abbey en the houses of parliament, prachtig gewoon. The Gurken van SwissRe is fenomenaal, net als de Lloyds. De parken in Londen zijn/waren (toen nog mooi weer) zeer mooi. Ge kunt gerust meer dan 2 dagen vullen in Londen.

EN eu neem de metro ipv de bus, voor de prijs moet je het niet doen want tegen dat je ergens bent met de bus, gekkenwerk dat verkeer :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan