Equino
Legacy Member
preske zei:en veel te duur en overroepen
Dat maakt het toch net zo speciaal.
Ik keek m'n ogen uit wat daar allemaal niet te vinden was. En sommige prijzen. Gewoon te zot voor worden

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
preske zei:en veel te duur en overroepen

Tell me, ik heb daar een klok omvergelopen van €15.000.Equino zei:Dat maakt het toch net zo speciaal.
Ik keek m'n ogen uit wat daar allemaal niet te vinden was. En sommige prijzen. Gewoon te zot voor worden![]()


dakantochnie zei:Tell me, ik heb daar een klok omvergelopen van €15.000.
Gelukkig was er wel niets aan.![]()

't Is "Notting Hill". Niet Nothing, er is daar wel degelijk iets.Equino zei:
LOLZeta Reticula zei:'t Is "Notting Hill". Niet Nothing, er is daar wel degelijk iets.

Zeta Reticula zei:'t Is "Notting Hill". Niet Nothing, er is daar wel degelijk iets.
als ge echt goe wilt winkele, sta dan maar op om 5u (winkels openen ook zo vroeg
)

ben r al zoveel geweest,t is gewoon een grote winkel waar ge alles aan té hoge prijzen kunt kope
mr ge moet t wel is gezien hebbe.
maar ik lust zoizo geen eieren 

en kijk es voor zo'n standsplannetje he. Harrods vond ik maar een domme winkel (niet echt zo'n interresante artikels) en veel te duur (no offence voor de fans).
Een vulpen ter waarde van 14.071 POND, een tapijtje van 68.000 POND ... kijken mag, aankomen ... soms
Nee Londen is prachtig, voor Trafalgar square, picadilly circus, doe ook een boottochtje op de themes, leuke gidsen
Wij logeerden niet in het centrum, maar de metro is altijd vlakbij. Oo ja, ga ook eens een kijkje nemen bij Winchester bridge/abbey en the houses of parliament, prachtig gewoon. The Gurken van SwissRe is fenomenaal, net als de Lloyds. De parken in Londen zijn/waren (toen nog mooi weer) zeer mooi. Ge kunt gerust meer dan 2 dagen vullen in Londen.
preske zei:en veel te duur en overroepen
