boogje
Legacy Member
Hellow,
Ik vroeg me af waarvoor jullie live messenger gebruiken én waaraan jullie je ergeren aan Live messenger of de gebruikers ervan.
MSN ( nuja, live nu, maar die naam zuigt.) wordt door Microsoft precies afgeschilderd als een écht communicatiemiddel waar je gesprekken met iemand voert die je goed kent. Echter, bij mij is dat totaal niet. Zelfs, het merendeel van mijn contantpersonen zijn van een forum of dergerlijke, en minder van de mensen die ik irl ken.
Waarom? Simpelweg omdat ik msn puur gebruik om dingen te weten/hulp te vragen/iets anders te vragen, en echt nooit om een tof gesprek aan te gaan zoals je dat gewoonweg in het echt doet. Klasgenoten heb ik wel op msn, maar dan ist voor : "wa moete we doen tege morgen ? ^^" en " kunde die oplossing ff in Word zetten
", maar voor de rest niet zo veel, na wat luchtige conversaties ^^. Als ik me verveel scheld ik iemand van Zwam willekeurig uit
Wat ik dan ook irri vind aan de gebruikers van msn is dat ze verwachten dat je terug zou antwoorden, dat er niet zoiets bestaat als plots offline gaan zonder iets te zeggen of stiltes van een halfuur. MSN is niet real-life waar je een gesprek in gang hoeft te houden, maar velen vinden blijkbaar van wel..
Aan het programma zelf vind ik dan irritant dat het gewoonweg geheugen vreet, maar ja ^^
thanks,
Boogje
Ik vroeg me af waarvoor jullie live messenger gebruiken én waaraan jullie je ergeren aan Live messenger of de gebruikers ervan.
MSN ( nuja, live nu, maar die naam zuigt.) wordt door Microsoft precies afgeschilderd als een écht communicatiemiddel waar je gesprekken met iemand voert die je goed kent. Echter, bij mij is dat totaal niet. Zelfs, het merendeel van mijn contantpersonen zijn van een forum of dergerlijke, en minder van de mensen die ik irl ken.
Waarom? Simpelweg omdat ik msn puur gebruik om dingen te weten/hulp te vragen/iets anders te vragen, en echt nooit om een tof gesprek aan te gaan zoals je dat gewoonweg in het echt doet. Klasgenoten heb ik wel op msn, maar dan ist voor : "wa moete we doen tege morgen ? ^^" en " kunde die oplossing ff in Word zetten
", maar voor de rest niet zo veel, na wat luchtige conversaties ^^. Als ik me verveel scheld ik iemand van Zwam willekeurig uit
Wat ik dan ook irri vind aan de gebruikers van msn is dat ze verwachten dat je terug zou antwoorden, dat er niet zoiets bestaat als plots offline gaan zonder iets te zeggen of stiltes van een halfuur. MSN is niet real-life waar je een gesprek in gang hoeft te houden, maar velen vinden blijkbaar van wel..
Aan het programma zelf vind ik dan irritant dat het gewoonweg geheugen vreet, maar ja ^^
thanks,
Boogje


