Tuninboy
Legacy Member
Hoi, heb zowa liefde's problemen maar vindt het echt kut, zen er wa down van enz.
'K heb dus een vriendin, waarmee 'k goed kan opschieten, waar 'k opeens gevoelens voor krijg, maar het probleem is, die heeft al e lief enz.
maar heb echt gevoelens voor da meiske, ma ze wilt goeie vriende blijve,(ma ze weet nie of ze ooit gevoelens voor mij gaat krijge) ma vindt het echt moeilijk,en wil eigenlijk niet echt van die gevoelens af,omda 'k haar echt graag heb enz.
en weet niet echt wat 'k moet doen
mss dat jullie iets wete
iemand die gelijkaardige problemen had over liefde, of iets anders?
mag je altijd posten
en als deze tread niet mag, mag je heb verwijderen
'K heb dus een vriendin, waarmee 'k goed kan opschieten, waar 'k opeens gevoelens voor krijg, maar het probleem is, die heeft al e lief enz.
maar heb echt gevoelens voor da meiske, ma ze wilt goeie vriende blijve,(ma ze weet nie of ze ooit gevoelens voor mij gaat krijge) ma vindt het echt moeilijk,en wil eigenlijk niet echt van die gevoelens af,omda 'k haar echt graag heb enz.
en weet niet echt wat 'k moet doen
mss dat jullie iets wete
iemand die gelijkaardige problemen had over liefde, of iets anders?
mag je altijd posten

en als deze tread niet mag, mag je heb verwijderen


de moeilijke weg dus. Achterhaal wat ze zoekt in nen vent (ma let daarmee op, vrouwen zeggen soms 'zus', maar doen 'zo'). Zoek informatie over haar lief op en overtref hem in alles. 
, das zo ne pc freak en hij noemt zen eige een player, dus dat is eigelijk al makelijk maar het is echt ne klootzak, die wilt mij straks zelf afslaan op een fuif omdat 'k dus met haar lief(meiske waar 'k gevoelens voor heb) omga,, dus zo een sukkel is dat
ik vond dit stuk echt grappig tbh