Archief - Liefde's problemen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tuninboy

Legacy Member
Hoi, heb zowa liefde's problemen maar vindt het echt kut, zen er wa down van enz.

'K heb dus een vriendin, waarmee 'k goed kan opschieten, waar 'k opeens gevoelens voor krijg, maar het probleem is, die heeft al e lief enz.
maar heb echt gevoelens voor da meiske, ma ze wilt goeie vriende blijve,(ma ze weet nie of ze ooit gevoelens voor mij gaat krijge) ma vindt het echt moeilijk,en wil eigenlijk niet echt van die gevoelens af,omda 'k haar echt graag heb enz.

en weet niet echt wat 'k moet doen
mss dat jullie iets wete

iemand die gelijkaardige problemen had over liefde, of iets anders?

mag je altijd posten :)

en als deze tread niet mag, mag je heb verwijderen:)

Virz

Legacy Member
"Heb je een lief"... 200000 replys over dit soort situaties (btw. go for it)

LeSec

Legacy Member
Ze heeft een lief en ze heeft u duidelijk gemaakt dat ze u enkel als vriend wil.
Niet pushen en verdergaan met uw leven, ge geraakt er wel over.

Next.

Tuninboy

Legacy Member
Virz zei:
"Heb je een lief"... 200000 replys over dit soort situaties (btw. go for it)


oké, nuja, 'k wil ook wel dat dat meisje gelukkig is enz he, 'k zen nie het type da echt iemand haar/zen relatie wil verklote:)

Gavin

Legacy Member
Liefde's probleem.



Wat?
Allez, ik begrijp het echt niet meer hoor..Dat is geen onkunde maar simpelweg onwil.

Bose

Legacy Member
ge wilt geen relaties verneuken: antwoord gegeven dus...
laten gaan en naar een ander zoeken

Tuninboy

Legacy Member
Bose zei:
ge wilt geen relaties verneuken: antwoord gegeven dus...
laten gaan en naar een ander zoeken

Nja, en als 'k er nu wel voorga, hoe ga je dan te werk ? want ze is nie echt zeker of ze nog gevoelens gaat krijge voor mij,?

CyberOps

Legacy Member
The_Messenjah zei:
Ze heeft een lief en ze heeft u duidelijk gemaakt dat ze u enkel als vriend wil.
Niet pushen en verdergaan met uw leven, ge geraakt er wel over.

Next.

hard, maar ²
En indd niet pushen...

Tuninboy zei:
Nja, en als 'k er nu wel voorga, hoe ga je dan te werk ? want ze is nie echt zeker of ze nog gevoelens gaat krijge voor mij,?

:D de moeilijke weg dus. Achterhaal wat ze zoekt in nen vent (ma let daarmee op, vrouwen zeggen soms 'zus', maar doen 'zo'). Zoek informatie over haar lief op en overtref hem in alles.

voor ge eraan begint: boy, you better have skills

Bose

Legacy Member
Tuninboy zei:
Nja, en als 'k er nu wel voorga, hoe ga je dan te werk ? want ze is nie echt zeker of ze nog gevoelens gaat krijge voor mij,?

Hallo daar, jij kan mij krijgen!
ik bedoel: enige sociale skills will do the trick I guess

Tuninboy

Legacy Member
Bose zei:
Hallo daar, jij kan mij krijgen!
ik bedoel: enige sociale skills will do the trick I guess

lol, das zo direct op haar af, maar ze weet dat ze mij kan krijge ;)

CyberOps zei:
:D de moeilijke weg dus. Achterhaal wat ze zoekt in nen vent (ma let daarmee op, vrouwen zeggen soms 'zus', maar doen 'zo'). Zoek informatie over haar lief op en overtref hem in alles.

voor ge eraan begint: boy, you better have skills


Lol, 'k ga mij dus echt niet bezig houden met virusse te maken om geluid terug te krijge 8-), das zo ne pc freak en hij noemt zen eige een player, dus dat is eigelijk al makelijk maar het is echt ne klootzak, die wilt mij straks zelf afslaan op een fuif omdat 'k dus met haar lief(meiske waar 'k gevoelens voor heb) omga,, dus zo een sukkel is dat:)(ik ben geen player he, even dat erbij zeggen):p

Timmos

Legacy Member
ik vind dat zo een domme uitspraak "ze gaat misschien nog gevoelens krijgen voor mij".

Ik heb het niet op u specifiek, ik zeg niet dat ge dom zijt, maar als iemand zoiets zegt weet ge toch al op voorhand dat de 'liefde' tussen u en zij nooit 'puur' is? Puberliefde noem ik dat.

"Hallo. Heeft u gevoelens voor mij?"
- "Neen, maar misschien morgen wel."

-_-

CyberOps

Legacy Member
Tuninboy zei:

*kuch*

CyberOps zei:
(ma let daarmee op, vrouwen zeggen soms 'zus', maar doen 'zo').

dusja...
Ma trouwens wat wij hier ook zeggen, beweren of vertellen op dit forum, uiteindelijk ga jij het zijn die irl een keuze gaat maken of je ervoor wilt gaan of niet. Of je dat nu leuk vind of niet ;)

KO

Legacy Member
SOS Relatieprobleem met uw hosts: James de emo uit leuve en zijn vriendinnetje Dana.
Binnekort op een forum dicht bij u.

Tuninboy

Legacy Member
CyberOps zei:
*kuch*



dusja...
Ma trouwens wat wij hier ook zeggen, beweren of vertellen op dit forum, uiteindelijk ga jij het zijn die irl een keuze gaat maken of je ervoor wilt gaan of niet. Of je dat nu leuk vind of niet ;)


weet het wel ;), maar weet niet echt hoe aan beginne ;)

Bose

Legacy Member
Tuninboy zei:
Lol, 'k ga mij dus echt niet bezig houden met virusse te maken om geluid terug te krijge 8-), das zo ne pc freak en hij noemt zen eige een player, dus dat is eigelijk al makelijk maar het is echt ne klootzak, die wilt mij straks zelf afslaan op een fuif omdat 'k dus met haar lief(meiske waar 'k gevoelens voor heb) omga,, dus zo een sukkel is dat:)(ik ben geen player he, even dat erbij zeggen):p

:rofl: ik vond dit stuk echt grappig tbh

Tuninboy

Legacy Member
=[KO]=;8575389 zei:
SOS Relatieprobleem met uw hosts: James de emo uit leuve en zijn vriendinnetje Dana.
Binnekort op een forum dicht bij u.


dat nooit, geen internetliefde voor mij;)


Timmos zei:
ik vind dat zo een domme uitspraak "ze gaat misschien nog gevoelens krijgen voor mij".

Ik heb het niet op u specifiek, ik zeg niet dat ge dom zijt, maar als iemand zoiets zegt weet ge toch al op voorhand dat de 'liefde' tussen u en zij nooit 'puur' is? Puberliefde noem ik dat.

"Hallo. Heeft u gevoelens voor mij?"
- "Neen, maar misschien morgen wel."

-_-


Ben nog maar 17 dit jaar nog 18 maar drm mag 'k nog geen lief hebben he ;)


Bose zei:
:rofl: ik vond dit stuk echt grappig tbh

Mag je grappig vinden,het is de waarheid ;)

Dakantochnie

Legacy Member
Tuninboy zei:
Mag je grappig vinden,het is de waarheid ;)
Hij lacht niet met de inhoud (allee, toch niet hoofdzakelijk, alhoewel dat puberale gedrag best wel grappig is met momenten), maar wel met het woordgebruik. ;)
Dit is hier geen chat en het is dus aan te raden om op een volwassen manier je zinnen neer te pennen wil je serieus genomen worden.

Enfin, zoals mensen hier al aanhaalden: de Heb jij een lief-thread telt +1000 pagina's en een mooie 20.000 replies. Ik denk dat er voor jouw geval ook nog wel wat plaats is dan. Check het Lifestyle forum er maar eens op na. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan