Archief - leetness level?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CFK

Legacy Member
Hallo medegamers,

alweer voor de quiz zit ik met een laatste onopgelost vraagje.
de vraag luidt:
' Op w31k 13v31 1337n355 15 d17 g35chr3v3n? '

ik ken de hele toestand rond 'leetness' (1337 blabla) van vroeger nog te gamen, maar dat er levels bestonden in leetness dat wist ik niet...

ik heb al gezocht maar echt nog niets gevonden

enige gamers die mij kunnen helpen?

greetz

Stancke

Legacy Member
op welk level leetness is die geschreven?

(geen idee wat je vraag eigenlijk is:p)

fraCk

Legacy Member
lol xD
/Edit: ah wacht.. ff skillz bove hale
67/21 = 3 (totaal/aantal)
3*3 (want die komt et meeste voor) = 9
9(A?) dus :)
Voor de noobs, geen decimalen bij leetness !

boogje

Legacy Member
op het niveau van 1337 oftewel het niveau van...

:unsure:..

geen niveau!

^^VooDoo^^

Legacy Member
De verschillende combinaties van letters, vewijzen toch naar het level 9 van leetness; dit level is niet makkelijk te bereiken! Ik zou zelfs durven zeggen dat het maximum level is dat je kan halen! Want dit is echt wel ERG leet!

Conqie

Legacy Member
mmm, dit is overduidelijk een verwijzing naar niveau 9.A-(3 B kan ook ;) als je begrijpt wat ik bedoel :rofl:)

Dit valt af te leiden uit het samenspel van de 1 met de letter 3, wat wil zeggen dat er wel degelijk een higher being deze l33t tekst heeft geschreven, behandel deze dan ook met respect.

^^VooDoo^^

Legacy Member
Dat is correct wat je daar zegt! Dit is het werk van een higher being die al lang gespecialiseerd is in het leetness van deze wereld. Dit kan je niet zomaar evenaren!

CFK

Legacy Member
Stancke zei:
(ik snap er dus niets van éh :help:)

tis dus zo dat'k aan een quiz meedoe in onze vriendengroep, iedereen legt iets in enzo en dan kunt ge de inleg winnen +extra prijz(en)

de vraag spreekt eigenlijk voor zichzelf
het is geschreven in de gamers-/leettaal en vraagt eigenlijk op welk level van leetness ze werd geschreven


laat de domme reply's achterwege aub, get dressed voor NYE ofzo

Conqie

Legacy Member
^^VooDoo^^ zei:
Dat is correct wat je daar zegt! Dit is het werk van een higher being die al lang gespecialiseerd is in het leetness van deze wereld. Dit kan je niet zomaar evenaren!

Daarom zou ik dus ook graag een bronvermelding zien, sinds deze personen het waarschijnlijk NIET apprecieren dat hun invloedrijke teksten zomaar gecopied worden

omfg

Legacy Member
ik zou zeggen level 7, aangezien dat het hoogste cijfer is dat erin voorkomt :unsure:
of level 67 (de som van alle cijferkes)

^^VooDoo^^

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
Daarom zou ik dus ook graag een bronvermelding zien, sinds deze personen het waarschijnlijk NIET apprecieren dat hun invloedrijke teksten zomaar gecopied worden


Inderdaad, een bronvermelding zou welkom zijn! Deze teksten zijn erg invloedrijk geweest, voor de leetness wereld. Ze zomaar gebruiken, noem ik plagiaat!
Maar om een correct antwoord op je vraag te geven, blijf ik erbij dat het op een level 9 van leetness komt, dit komt dus echt wel van een higher being! Zoals mijn makker, conquerpoy al ons laten weten heeft!

TheCrow7

Legacy Member
Graden van leetness... Mannekes toch, waar zijn we mee bezig.

Ik vrees dat sommigen hier eens dringend van grond moeten gaan.

menlor

Legacy Member
omfg zei:
ik zou zeggen level 7, aangezien dat het hoogste getal is dat erin voorkomt :unsure:
of level 67 (de som van alle cijferkes)

getal 1337 is nog steeds hoger als 7 he :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan