Archief - Lees je het nieuws op de main page nog?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lees jij het nieuws op de site nog? nu het niet mer uitgeklapt op de frontpage staat


  • Totaal aantal stemmers
    247
  • Opiniepeiling gesloten.

Racemaniac

Legacy Member
vroeger als ge naar games.telenet.be surfte stond op de site mooi alle nieuws, uitgeklapt, met fotokes erbij. dus als'k naar't forum kwam, ging'k voorbij de mainpage, en scrollde ik er ff door om te zien of er iets interessants tss stond...
nu is da ni meer het geval, er staat nog meer crap bovenaan, en daaronder ergens wa nieuwstitels zonder foto/text... 'k klik dus door naar het forum, en da nieuws wordt door mij niet meer gelezen... en van de thread op het suggesties forum ben ik niet de enige die het nieuws niet meer leest nu ze het zo hebben gemaakt...

vandaar de logische poll: leest gij het nieuws nog? ze zeggen dat ze het niet gaan veranderen, en ik geef ze groot gelijk als de meeste mensen het toch nog lezen, als da niet het geval is, zullen ze het wss wel moeten veranderen, vandaar deze poll...

Raukaris

Legacy Member
Nu ik deze poll zie staan besef ik juist dat ik gewoon voor het forum ben gegaan inplaats van zoals normaal ff de nieuwsposts te checken.

EternalSilence

Legacy Member
nee, vroeger scrollde ik daar even door, nu ga ik rechtstreeks door naar het forum...

het is echt niet meer leuk om het te lezen, zelf niet eens een prentje ofzo bij de nieuwsposten.

ook is die layout echt niets waard, en moet je constant een pagina laden (extra download) om iets te kunnen lezen.
dat wit is alleszins niet bevorderend voor de ogen.

vroeger las ik alle nieuwsposten, kwestie van iets te weten in de gameswereld..
nu gaan ik zo rap mogelijk door naar het forum, waar ik ondertss al de oude skin (blauwe skin) terug heb opgesmeten.
zit wel vol bugs, maar is 10 keren aangenamer te bekijken

killerbeam

Legacy Member
het nieuws moet je gaan zoeken nu.
Als je op de main op nieuws klikt dan krijg je hot-stuff(met nieuwsberichten van 4dagen oud) en het nieuws van de dag moet je gaan opzoeken vanonder.
Vroeger was het lekker overzichtelijker en ik mis dat wel.

SilentSpring

Legacy Member
ik ga al jaren niet meer naar de frontpage.
Games interesseren me gewoon niet meer.
Enkel GTA 4 is nog iets, en SH 4 gaa'k me na de examens aanschaffen.
Dus voor enkel gta 4 volgek het nieuws niet, 'k zie wel wanneer hij uit is enzo.

Droom ik btw of hebben ze de witte achtergrond iets minder fel gemaakt?
't is in ieder geval beter dan gisteren, ben't al gewoon aan't worden:)

Killstick

Legacy Member
ik lees de titels en stop enkel als er iets instaat da me aanstaat. Maja bij elke newspost komen der 80 responses van "lol slechte grafics, me lego gemaakt ofzo" Tis precies een wedstrijd geworden van om tertmeest slechte comments en kritiek geve.

Ik vond het oude systeem me de prentjes ook wel leuker. Als ik iets ni van titel herkende kon ik mss nog is iets opmaken uit da prentje.
Dus het nieuws lees ik als de titel me aanspreekt ma de comments doe ik tegenwoordig de moeite nimeer voor

Snd

Legacy Member
vroeger waren er nog (imo) interessante newposts over hardware en software, nu is het enkel games wat de klok slaat en dat interesseert mij geen bal meer

Naughty dog

Legacy Member
Ik check nooit de front page, het nieuws komt altijd achter...

Er komen soms dingen op die ik al een week weet ofzo!

boogje

Legacy Member
nowp, sinds de verandering klik ik gewoon door. De gewoonte is doorbroken dat ik op de homepage kwam en wat scrolde om dan door te klikken naar het forum ;)

Gentille

Legacy Member
Ik lees nu en dan wel eens het nieuws, eens vluchtig doorscrollen en zien of er niets is dat me aanstaat. Maar echt het game-nieuws lezen doe ik al een tijdje niet meer.

sash1m1

Legacy Member
ben ik nu scheel of is de rss feed weg ? :confused:
als het zo is zal ik volgens mij gewoon geen nieuws meer lezen:doh:

^^pathfinder^^

Legacy Member
Racemaniac zei:
vroeger als ge naar games.telenet.be surfte stond op de site mooi alle nieuws, uitgeklapt, met fotokes erbij. dus als'k naar't forum kwam, ging'k voorbij de mainpage, en scrollde ik er ff door om te zien of er iets interessants tss stond...
nu is da ni meer het geval, er staat nog meer crap bovenaan, en daaronder ergens wa nieuwstitels zonder foto/text... 'k klik dus door naar het forum, en da nieuws wordt door mij niet meer gelezen... en van de thread op het suggesties forum ben ik niet de enige die het nieuws niet meer leest nu ze het zo hebben gemaakt...

Zelfde hier, daarom de 3de optie gekozen.

Karre

Legacy Member
Ik sla het over nu, te veel web2.0 zever + het is niet meer opengeklapt + een comment geven zuigt nu want het werkt met pagina's.

jm188

Legacy Member
ik kwam dus vooral op telegames voor da nieuws, en nu moet ge der echt gaan naar zoeken

nog 2 ander puntjes:
in mijn firefox werkt geen een screenshot
en waarom op elke pagina ni uitgebreide sitemap??, niemand gebruikt da toch?

Unpro

Legacy Member
Ik heb altijd de verkleinde versie gehad en dat is veel handiger dan dat ge een pagina met 20 nieuwsberichten hebt waarvan 3/4 u niet interesseert.
Gewoon de titel lezen en als het u interesseert klikt ge erop, interesseert het u niet klikt ge er nie op. Waar sommige mensen moeilijk over doen... :x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan