blacky
Legacy Member
Kheb laatste weken toch zwaar werk moeten verichten op het werk. Telkens zwaar martiaal opheffen en wegzetten en dergelijke. Allemaal goed en wel niets aan de hand. Tot ik last begon te krijgen van mijn polsen. This ni dat ik er altijd last van heb. Alleen als ik een verkeerde beweging doe en als ik iets wil verplaatsen schiet er zoon kleine pijn scheut in mijn polsen. Nu was mijn vraag heeft hier iemand anders daar ook ervaring mee. En hoe het best behandelen.
.