boogje
Legacy Member
bron : express.be---> http://www.express.be/zint/dvp_articles.ArticleDetail?ArtikelIdA=25968Bioscoopgroep Kinepolis start in februari een grootse marketingcampagne om het nieuwe concept Ladies @ The Movies te promoten, een avond waarop alleen vrouwelijke bezoekers welkom zijn. De start van deze nichestrategie leverde in acht zalen slechts 800 toeschouwsters op. Vanaf maart ondersteunen bijkomende partners uit de voeding-, cosmetica en mediasector het initiatief met 'typische vrouwelijke producten'.
bron: Flair --> http://www.flair.be/cps/rde/xchg/flair/hs.xsl/glamour.html?artikel_id=816The Holiday
Zin in een avondje uit met de vriendinnen maar je weet niet waarheen? Dan kies je toch gewoon voor een women-only avond in een Kinepolis-bioscoop met een lekkere film, een lekkere goody bag en een lekkere Magnum. De topfilm van deze maand? De heerlijke romantische komedie
Waar, wat wanneer?
- Elke eerste woensdag van de maand om 19u in Kinepolis Brussel, Kinepolis Gent en Kinepolis Leuven
- Elke eerste dinsdag van de maand om 19u in Metropolis Antwerpen, Kinepolis Hasselt, Kinepolis Kortrijk en Kinepolis Brugge
- Prijs: 9 euro
- Film + goody bag (tas met allerlei verrassingen) + lekkers van Magnum.
- Voor info en reservaties contacteer je best jouw favoriete Kinepolis-bioscoop.
- Surf naar Kinepolis en zoek een Kinepolis-complex in jouw buurt.
Mij boeit het persoonlijk niet, want ik ga toch niet meer naar de cinema. ( Een DVD kopen die nu toch goedkoop zijn voor 10/5 euro en vrienden uitnodigen vind ik toffer), maar het eerste wat ik dacht is "De mannen moesten het maar eens doen en het kot zou te klein zijn." ? Of zit ik verkeerd? Het valt me toch meer en meer op dat- als je het nieuws bekijkt- iedereen als de dood is voor discriminatie en dergerlijke, maar als ik nu overmorgen ( woensdag) om 7 uur in de avond zin heb in één of andere romantische komedie, dan zal ik niet worden toegelaten omdat ik van het mannelijk geslacht ben?! Of zit ik verkeerd? Overal zijn er trouwens ladies nights. Ook in discotheken.
nog eens voor alle duidelijk : I don't care. Voor mijn part is het in de Kinepolis om de 2 dagen only ladies night. Of is het elk weekend only ladies night in uw favoriete discotheek, maar ik vind het vreemd, that's all...

Wat denken jullie?
Io,
Boogje



Maakt ni veel uit voor mij