Archief - ladies @ the movies

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boogje

Legacy Member
Bioscoopgroep Kinepolis start in februari een grootse marketingcampagne om het nieuwe concept Ladies @ The Movies te promoten, een avond waarop alleen vrouwelijke bezoekers welkom zijn. De start van deze nichestrategie leverde in acht zalen slechts 800 toeschouwsters op. Vanaf maart ondersteunen bijkomende partners uit de voeding-, cosmetica en mediasector het initiatief met 'typische vrouwelijke producten'.
bron : express.be---> http://www.express.be/zint/dvp_articles.ArticleDetail?ArtikelIdA=25968


The Holiday

Zin in een avondje uit met de vriendinnen maar je weet niet waarheen? Dan kies je toch gewoon voor een women-only avond in een Kinepolis-bioscoop met een lekkere film, een lekkere goody bag en een lekkere Magnum. De topfilm van deze maand? De heerlijke romantische komedie


Waar, wat wanneer?
  • Elke eerste woensdag van de maand om 19u in Kinepolis Brussel, Kinepolis Gent en Kinepolis Leuven
  • Elke eerste dinsdag van de maand om 19u in Metropolis Antwerpen, Kinepolis Hasselt, Kinepolis Kortrijk en Kinepolis Brugge
  • Prijs: 9 euro
  • Film + goody bag (tas met allerlei verrassingen) + lekkers van Magnum.
  • Voor info en reservaties contacteer je best jouw favoriete Kinepolis-bioscoop.
  • Surf naar Kinepolis en zoek een Kinepolis-complex in jouw buurt.
bron: Flair --> http://www.flair.be/cps/rde/xchg/flair/hs.xsl/glamour.html?artikel_id=816

Mij boeit het persoonlijk niet, want ik ga toch niet meer naar de cinema. ( Een DVD kopen die nu toch goedkoop zijn voor 10/5 euro en vrienden uitnodigen vind ik toffer), maar het eerste wat ik dacht is "De mannen moesten het maar eens doen en het kot zou te klein zijn." ? Of zit ik verkeerd? Het valt me toch meer en meer op dat- als je het nieuws bekijkt- iedereen als de dood is voor discriminatie en dergerlijke, maar als ik nu overmorgen ( woensdag) om 7 uur in de avond zin heb in één of andere romantische komedie, dan zal ik niet worden toegelaten omdat ik van het mannelijk geslacht ben?! Of zit ik verkeerd? Overal zijn er trouwens ladies nights. Ook in discotheken.

nog eens voor alle duidelijk : I don't care. Voor mijn part is het in de Kinepolis om de 2 dagen only ladies night. Of is het elk weekend only ladies night in uw favoriete discotheek, maar ik vind het vreemd, that's all...:unsure:

Wat denken jullie?

Io,

Boogje;)

[EZ]

Legacy Member
Me so happy, nu kunne ze niemeer zage of ge mee gaat naar de nieuwste Hugh Grant :p

ng

Legacy Member
Een manier om meer 'vrouwelijke' producten te verkopen? Of een poging om vrouwen een rustige cinema avond te geven? Zonder ambetante macho's.

Nuja, als die macho's vrouwen willen lastig vallen, dan zullen ze het wel doen.

Suphafly

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Een manier om meer 'vrouwelijke' producten te verkopen? Of een poging om vrouwen een rustige cinema avond te geven? Zonder ambetante macho's.

Nuja, als die macho's vrouwen willen lastig vallen, dan zullen ze het wel doen.

precies of da gebeurd zo vaak
vrouwen denken nogal snel da ze gewilt zijn ge zou nog maar ies vuur moet vragen

zipke

Legacy Member
Ik vind het wel grappig dat ze alles op vrouwen gaan toespitsen. Net zoals dat manloze strand in Italië. Zoiets vind ik echt wel zalig, op uw gemak kunnen zonnen, maar een cinema zonder mannen... Kweet niet ze, kheb precies geen last van mannen in de cinema, dus of het veel succes gaat hebben. Don't think sow.

ng

Legacy Member
Suphafly zei:
precies of da gebeurd zo vaak
vrouwen denken nogal snel da ze gewilt zijn ge zou nog maar ies vuur moet vragen

Tja, kweet et niet.
Twaren maar bedenkingen.

RaZoR be

Legacy Member
zipke zei:
Ik vind het wel grappig dat ze alles op vrouwen gaan toespitsen. Net zoals dat manloze strand in Italië. Zoiets vind ik echt wel zalig, op uw gemak kunnen zonnen, maar een cinema zonder mannen... Kweet niet ze, kheb precies geen last van mannen in de cinema, dus of het veel succes gaat hebben. Don't think sow.

tzal wel leuk zijn voor de vrouwen zo alles ladies only...

maar in feite is dit ook maar discriminatie voor de mannen ..., daar gaat het juist om, ze zitten altijd maar op te komen voor gelijke rechten voor vrouwen etc, maar toch krijg je die ladies only / free regels...

NoblesseOblige

Legacy Member
Bij men only zou ik mij niet direct op mijn gemak voelen :unsure:

CP-RB2H

Legacy Member
Da concept is dus wel dik geript van den Utopolis groep... Zoiets doen ze hier in Turnhout al 2-3 jaar.. Wel grappig, als ge in de cinema dien dag komt is het echt overrompeld met ladies. :)

Suphafly

Legacy Member
CP-RB2H zei:
Da concept is dus wel dik geript van den Utopolis groep... Zoiets doen ze hier in Turnhout al 2-3 jaar.. Wel grappig, als ge in de cinema dien dag komt is het echt overrompeld met ladies. :)

moogde da nbinnen?

JohnDodger

Legacy Member
Groovy Tunes ==> Ladies night is daar zoveel, lotsa eyecandy :love: Maakt ni veel uit voor mij

Daedie

Legacy Member
bijna net dezelfde thread heeft hier een tijd terug ook gestaan. #care man.

boogje

Legacy Member
ik /care er ook om, en zolang mannen worden toegelaten vind ik het oké hoor :) Zo worden vrouwen ook aangemoedigd om meer naar de cinema te gaan, maar stel dat je niet toegelaten zou zijn (als je om één of andere reden verzot bent op wijvenfilms) omdat je een bepaald geslacht hebt is dat verkeerd.

Nu weet ik niet of het dus slechts een aanmoediging is, of echt énkel vrouwen toegelaten worden.

Daedie

Legacy Member
ookal worden mannen geweigerd dan blijf ik nog bij mijn #care :p. En khoop dat alle vrouwen hier thuis dernaartoe gaan zodat ik es een avond rust heb :unsure:.

dead_stop

Legacy Member
als enkel vrouwen nog binnenmogen vind ik het absoluut niet kunnen. pure discriminatie

boogje

Legacy Member
@HC.

totally agree. Dan ben ik er hier van af :p Hoe dan ook: this niet omdat het voor u goed uitkomt dat het juist is.

Daedie

Legacy Member
mja, ik wordt later als man gemiddeld meer betaald als een vrouw met exact dezelfde functie :p.

Ma bon, persoonlijk zie ik hier niet echt een probleem in tbh. Kvind dat mensen nogal rap spreken over discriminatie. Lighten up ^^. ma das maar mijn bescheiden mening.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan