eL_M@s
Legacy Member
Dag iedereen,
even een vraagje dat heir niet hoort maar kweet niet eg waar ik ermee terecht moet.
ik ben vorig jaar student geweest in leuven en ben nu aan het werk hier. Ik kon tot dit studentenjaar dus genieten van kotnet. En nu dus niet meer. Ik heb nog wel de aansluiting (studio) maar geen login meer. Mijn vraag is dus of er iemand een login heeft die ik kan gebruiken die hij zelf niet nodig eeft (gedeelde connectie, zelf inet thuis enz). De kosten die deze persoon eventueel moet betalen (kan 25€ zijn aan school of iet anders neem ik uiteraard op mij dan). PM me maar als je mij kan en wilt helpen.
ik zit nu voorlopig op een kameraad zen login maar die heeft hij binnen een week zelf terug nodig
even een vraagje dat heir niet hoort maar kweet niet eg waar ik ermee terecht moet.
ik ben vorig jaar student geweest in leuven en ben nu aan het werk hier. Ik kon tot dit studentenjaar dus genieten van kotnet. En nu dus niet meer. Ik heb nog wel de aansluiting (studio) maar geen login meer. Mijn vraag is dus of er iemand een login heeft die ik kan gebruiken die hij zelf niet nodig eeft (gedeelde connectie, zelf inet thuis enz). De kosten die deze persoon eventueel moet betalen (kan 25€ zijn aan school of iet anders neem ik uiteraard op mij dan). PM me maar als je mij kan en wilt helpen.
ik zit nu voorlopig op een kameraad zen login maar die heeft hij binnen een week zelf terug nodig