clubje
Legacy Member
Hallo,
ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft met KOT TV in Leuven? Dat is blijkbaar een dienst aangeboden door upc, waardoor je tv kunt kijken via je pc. Ik vroeg me af hoe dit juist in zijn werk gaat en of er veel installatiewerk bij komt kijken (kotbaas heeft niet graag boringen in zijn huis). Is het echt zo gemakkelijk en is de kwaliteit dan goed?
Dit kreeg ik in een mail:
"Kot-TV
Sport, films, uw favoriete soaps, ... Vanaf nu moet je het op kot allemaal niet meer missen! Wij hebben immers Kot-TV voor jou: tv op maat van de student. We bieden immers een abonnementsformule aan die afloopt op 30 september 2008, ongeacht de inschrijvingsdatum. M.a.w. je Kot-TV abonnement volgt gewoon het academiejaar.
Het Kot-TV tarief academiejaar 2007 - 2008
het individuele abonnement:
Je betaalt eenmalig 146,60 EUR per academiejaar (01/10/2007 - 30/09/2008). Wanneer de UPC kabel al aanwezig is, bedraagt de aansluitingskost 40.00 EUR.
Promotie : een gratis PC-TV Tuner
Nieuwe kot-TV klanten ontvangen bij contante betaling van het abonnementsgeld een PC-TV tuner. Opgepast deze kaart werkt niet op Mac. Deze PC-TV tuner sluit je gewoon aan op je pc, waardoor je geen tv-toestel meer nodig hebt. Je kan gewoon tv kijken via je computerscherm. Handig en goedkoop, want je moet geen tv-toestel meer aankopen. Deze promotie is geldig voor de eerste 400 klanten."
Wat bedoelen ze met die upc kabel? Ik heb kotnet op mijn kamer, bedoelen ze dat?
Ik zou graag tv hebben op mijn kot volgend jaar, maar liefst niet te duur (valt dus mee als het is zoals ze zeggen) en zonder al te veel installatiemoeilijkheden. Weet iemand meer?
alvast merci
grtz
clubje
ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft met KOT TV in Leuven? Dat is blijkbaar een dienst aangeboden door upc, waardoor je tv kunt kijken via je pc. Ik vroeg me af hoe dit juist in zijn werk gaat en of er veel installatiewerk bij komt kijken (kotbaas heeft niet graag boringen in zijn huis). Is het echt zo gemakkelijk en is de kwaliteit dan goed?
Dit kreeg ik in een mail:
"Kot-TV
Sport, films, uw favoriete soaps, ... Vanaf nu moet je het op kot allemaal niet meer missen! Wij hebben immers Kot-TV voor jou: tv op maat van de student. We bieden immers een abonnementsformule aan die afloopt op 30 september 2008, ongeacht de inschrijvingsdatum. M.a.w. je Kot-TV abonnement volgt gewoon het academiejaar.
Het Kot-TV tarief academiejaar 2007 - 2008
het individuele abonnement:
Je betaalt eenmalig 146,60 EUR per academiejaar (01/10/2007 - 30/09/2008). Wanneer de UPC kabel al aanwezig is, bedraagt de aansluitingskost 40.00 EUR.
Promotie : een gratis PC-TV Tuner
Nieuwe kot-TV klanten ontvangen bij contante betaling van het abonnementsgeld een PC-TV tuner. Opgepast deze kaart werkt niet op Mac. Deze PC-TV tuner sluit je gewoon aan op je pc, waardoor je geen tv-toestel meer nodig hebt. Je kan gewoon tv kijken via je computerscherm. Handig en goedkoop, want je moet geen tv-toestel meer aankopen. Deze promotie is geldig voor de eerste 400 klanten."
Wat bedoelen ze met die upc kabel? Ik heb kotnet op mijn kamer, bedoelen ze dat?
Ik zou graag tv hebben op mijn kot volgend jaar, maar liefst niet te duur (valt dus mee als het is zoals ze zeggen) en zonder al te veel installatiemoeilijkheden. Weet iemand meer?
alvast merci
grtz
clubje



