Boukreev
Legacy Member
Arifiene zei:als het extreem koud of warm gaat worden, als het gaat onweren, die dingen voel ik ja![]()
koude ik ook wel. als het koud is heb ik sowieso extra veel pijn. maar het onweer, dat niet
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Arifiene zei:als het extreem koud of warm gaat worden, als het gaat onweren, die dingen voel ik ja![]()
Amaryllis zei:


Zibro zei:ik heb momenteel ook last van mijn rechterknie. Allee, tis zo aan de binnenkant van uw knie, uw knieelleboog, jah hoe noemt dat daar
Ben er al een aantal maanden mee rond aan het lopen maar ben pas over een paar weken naar de dokter geweest omdat het te erg werd. Heb ondertussen al een paar scans en radiologie laten doen maar ze vinden niks. Dokter denkt nu aan een onsteking en ben al een week of 2 pillekes aant nemen maar dat helpt ook niks. Volgende week weer een scan om te kijken of er iets aan de meniscus is. Zeer vervelend zo een knie. Smorgens is dat bijna zo goed als weg maar savond kunt ge er bijna niet meer op steunen.

PolletPoulet zei:ik heb onlangs een kijkoperatie aan m'n schouder laten doen, dus de littekens zijn nog vers. als je wil neem ik er een paar fotos van als je ermee zit!
(normaal als je geen zon aan die littekens laat komen verdwijnen die! dus aflplakken als je in de zon komt)
)TitaTovenaartje zei:Mij hebben ze vorig jaar tussen gepakt.
Achterste Miniscus waren naar de haaien. (ze staan hier voor me)
denk dat ik een kleine maand heb liggen sukkelen.
Dag na operatie terug naar spoed gegaan. 1 van de 2 wondjes bleef bloeden.
Maar voor de rest is alles goed gegaan.
Ik zou het nu toch ook maar laten doen.
Liever nu, dan dat je een oud mens bent. Die sukkelen in het algemeen al genoeg.
Boven mijn vingers zijn de 2 grote sneden.
http://img405.imageshack.us/my.php?image=dsc00079ze2.jpg
wondje boven mijn vinger
http://img405.imageshack.us/my.php?image=dsc00080og6.jpg


Arifiene zei:Ik heb zoals de titel doet vermoeden dus een knieletsel. Wat precies weten ze niet, k heb al allerlei scans ondergaan, en ze vinden niets.Ik heb redelijk veel last van in de vorm van steken onder mijn knieschijf.
De reden: K ben er een paar keer op gevallen (allé, zeker dertig keer ofzo) sinds dak klein ben tot vorige zomer nog, en ik zak ook regelmatig door men knie,wat natuurlijk vervelend en pijnlijk is.
Nu wil mijn moeder dak een kijkoperatie laat doen, en ik zou graag wa ervaringen horen van mensen die zoiets hebben laten doen. Ervaringen met knieletsels zijn ook welkom, het sleept al een tijdje aan. Als iemand bvb en kijkoperatie gehad heeft, wat de resultaten waren enzo.
Ook of er mensen zijn die een knie-operatie gehad heben en wat de gevolgen waren.
Mijn opa heeft onlangs een nieuwe knieschijf gekregen, dus erfelijk kan het ook nog zijn, maar ik vind dat niet representatief aangezien hij 90 jaar is...
Ik wil namelijk geen kijkoperatie als het niet nodig zou blijken (ik heb bvb veel ontstekingen in mijn knie, de reden kennen ze niet, maar als et 'gwn gevoelig is', dan hoeft de operatie niet).
Ook ivm littekens : de dokter beweert dat ge daar maar twee kleine sneetjes van ziet, maar het hangt wel van allerlei factoren af... Ik ben een meisje, draag graag rokjes, en k zou ni graag een litteken van tien centimeter op men knie hebben...
Dusseh, als er iemand zijn ervaring wil delen: graag.
Nix aan te doen, en ze weten het nu na die operatie nog steeds niet.. Was vrij nutteloos eigenlijk maar zit ik hier wel met 6, 2 op elke knie, littekens.. 
Ed Rush zei:Wel dit is één van de belangrijkste zinnen die ik al gelezen heb hier, en deze klopt ook (anders zou ik hem niet quoten natuurlijk). Ik zit met een knie die regelmatig uit de kom durft schieten, die kraakt als ik een trap op/af stap, waar ik regelmatig is lichtjes durf doorzakken. Als ik bv 3x een trap neem krijg ik al pijn.
Nu is de vraag, zolang mijn gewrichten zelf er NIET onder lijden ga ik absoluut niet onder het mes, want zoals bovenvermelde quote ook beschrijft. Of je je nu laat opereren of niet, je knie zal nooit hetzelfde zijn.
En een slechte ervaring dan, ik ken iemand die na soortgelijke operatie zich maar voor 1/4 meer kan hurken.
Solid Q zei:Mijn vader is orthopedist, komt dus dagelijks met deze dingen in contact...
Ik heb al 100den mensen gezien met kleine kijkoperaties, echt die littekens zijn miniem, gewoon 2 gaatjes of een klein sneetje van ne halve centimeter juist onder de knieschijf...that's it
En als de dokter het zegt doe het dan ook, vaak kan je niet alles zien op een scan en moet je dus een kleine kijkoperatie laten doen, dan weet ge teminste wat er met je knie scheelt
En dat je knie niet hetzelfde gaat zijn, hangt er vanaf, je zal een brace moet dragen na een operatie, vele mensen doen die nauwelijks aan, ja dan gaat je knie natuurlijk niet genezen ...

Arifiene zei:Nog twee stomme vragen :
-hoe zit dat met het dragen van hakken?
-is dit onder plaatselijke verdoving of algemene?

Math'ke zei:Int begin gade volgens mij nie teveel hakken moeten dragen omdat uwe knie nog nie stevig genoeg is.
Op het tweede, da kunt ge normaal kiezen, ik kies altijd volledige verdoving want ik moet niet weten van plaatselijke![]()

