bigdealer
Legacy Member
beetje bizar maarkom
mijn vriendin heeft 2 kids,maar wil nog een 3de
ik wil daar natuurlijk niet voor zorgen en betalen (ben nog veel te jong anyway)
zij voed nu al haar 2 kids alleen op en wil dat bij de nieuwe ook doen
nu mijn vraag is
als ik met dat spelleke mee zou spelen,ben ik dat niet verplicht om te betalen en ervoor te zorgen anyway? ik dacht altijd van wel
mijn vriendin heeft 2 kids,maar wil nog een 3de
ik wil daar natuurlijk niet voor zorgen en betalen (ben nog veel te jong anyway)
zij voed nu al haar 2 kids alleen op en wil dat bij de nieuwe ook doen
nu mijn vraag is
als ik met dat spelleke mee zou spelen,ben ik dat niet verplicht om te betalen en ervoor te zorgen anyway? ik dacht altijd van wel




.
.