Archief - Kerstmis, Oudejaar: wat ga jij vragen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Extacy

Legacy Member
Yoo de manne,

Jaja, binnenkort ist weer kassakassa, want de eindejaarsperiode komt eraan!
Maar wat ga jij vragen aan je allerliefste peter? Of heb je ideëen om zelf iets te geven?

Gooi uw creativiteit er maar es tegenaan!

Grtzz!
Extacy

Re@V0r

Legacy Member
imo vraagt ge nix voor kerstmis & nieuwjaar maar krijgt ge wa de anderen u willen geven...

tis sinterklaas ni é

SilentSpring

Legacy Member
Re@V0r zei:
imo vraagt ge nix voor kerstmis & nieuwjaar maar krijgt ge wa de anderen u willen geven...

tis sinterklaas ni é

².
Ik krijg hier bijna altijd boeken aangezien ik graag lees. Vorig jaar nen stuk of 3 games (gene van 50€ offcourse), allemaal flight sims:p.
Dees jaar wss de laatsten Aspe fzo, ofwel geld. Toen de euro ging in voege komen hebbek zo'n zakje euro's gekregen van m'n ma^^. Was dan de 1ste in m'n familie die da had

Zorba

Legacy Member
Geld en een even lekkere maaltijd zoals elk jaar, hopende dat weer een prachtig volgend jaar mag volgen. Proost! :woohoo:

Arifiene

Legacy Member
van mijn peter? nix zoals gewoonlijk lol
ze hadden die loser beter nooit men peter gemaakt, kzie die nooit :ironic:
soit: geld, boeken, kleren.
Zelf geven: nja, veel keuze hebbek ni, want iedereen heeft al gezegd wat ze wel of niet willen
T beste cadeau zal weer van mezelf komen dit jaar
(Ik koop ieder jaar een cadeautje voor mezelf, meestal een duur boek dat ik anders nooit zou kopen - Ik kan het iedereen aanraden :p)

SweetEmmaRose

Legacy Member
wii, spellekes, rijlesse :)
en ik krijg mijn nieuwe kamer volledig bemeubeld.

switchblade

Legacy Member
Zal nu het zevende jaar worden dat ik een reis naar Amerika vraag, waarvan ik de helft bijleg
maar gezien de voorbije 6x geen succes waren, hoop ik toch wel op een Wii + accessoires :)

Dakantochnie

Legacy Member
Met Sinterklaas en Kerstmis krijg ik van mijn ouders meestal maar erg kleine cadeautjes (iets van een €25 of zo) en met oudjaar meestal een paar honderd euro ('t zal rond de €600 zijn in totaal, van alle familieleden samen). Vermits we nogal veel op vakantie gaan en ik gewoon over het gehele jaar nogal veel krijg vind ik dat maar normaal. :)

VMax

Legacy Member
Niets, sorry voor deze teleurstelling.

Behalve als gellie mich iets schenkt :)

Conqie

Legacy Member
dakantochnie zei:
Met Sinterklaas en Kerstmis krijg ik van mijn ouders meestal maar erg kleine cadeautjes (iets van een €25 of zo) en met oudjaar meestal een paar honderd euro ('t zal rond de €600 zijn in totaal). Vermits we nogal veel op vakantie gaan en ik gewoon over het gehele jaar nogal veel krijg vind ik dat maar normaal. :)

mja, "jij vindt dat maar normaal", klikt nogal euhm....
jij bent dat mischien gewend, maar of dat normaal is...

Real

Legacy Member
Zonder namen te noemen vind ik dat hier nogal veel mensen serieus verwend worden. Hier thuis worden bij Kerstmis kado's van 15 euro gekocht, en bij m'n grootmoeder voor 20 euro.

Met nieuwjaar krijg ik thuis 50 euro, en bij de grootmoeder waarschijnlijk hetzelfde.

Maar kom...

dakantochnie zei:
... en met oudjaar meestal een paar honderd euro ('t zal rond de €600 zijn in totaal, van alle familieleden samen). Vermits we nogal veel op vakantie gaan en ik gewoon over het gehele jaar nogal veel krijg vind ik dat maar normaal. :)
Laat ik toch maar één naam noemen. ;)

600 euro, makker toch...

Gentille

Legacy Member
in de ene thread wat ga je geven en in de andere wat ga je krijgen :p

Dakantochnie

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
mja, "jij vindt dat maar normaal", klikt nogal euhm....
jij bent dat mischien gewend, maar of dat normaal is...
Sorry, is absoluut niet verkeerd bedoeld. Maar je moet het anders zien.
Ik krijg bijna geen zakgeld, krijg bij andere feestjes eigenlijk nooit iets (zelfs voor mijn verjaardag durft het er al eens overschieten) en die €600 (ongeveer he) komen wel van een stuk of 8 mensen he, niet alleen van mijn ouders uiteraard.

Spectre

Legacy Member
amai 600€ :s
ik betwijfel of ik over een heel jaar zoveel krijg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan