Archief - Kerstmarkt antwerpen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XoN`-

Legacy Member
Aloha hoi!

Ik ben vanavond van plan met mijn vriendin eens gezellig avondje te houden. Een van de 'programmapunten' is dat we eens langs de kerstmarkt gaan in antwerpen voor de sfeer wat op te snuiven.

Ik weet echter niet tot hoe laat da 'open' is & waar we best onze auto kunnen parkeren.

Mensen van antwerpen die mij kunnen helpen?


Alvast bedankt!

Cazzz

Legacy Member
Vorige week vrijdag ging die tege 12 u toch al dicht, de jeneverkraamkes enzo op de grote markt bleven nog wel ff open maar de nogal meer commerciele kraamkes me de mutse en de prullekes enzo waren tegen dan al dicht.

Ik weet natuurlijk niet wat da op een zaterdag ga geven..

En u auto parkeren.. Ik denk da ge da het best op scheldekaaien kunt doen en dan da stukske stappen want tstad zit altij potdicht. Of als ge chance hebt kunde de ondergrondse parking aan de groenplaats proberen maar ik heb geen flauw idee wa da u ga kosten..

VinceFeet

Legacy Member
Ik ben ten donderdag gaan kijken en toen was er geen kat meer (was rond twaalf uur ook). Kraampjes waren allemaal al dicht.

Maar nu is het zaterdag en ik denk dat die kraampjes nu wel een pak langer gaan open blijven...

SweetEmmaRose

Legacy Member
groenplaats is maar open tot +- 22.30.
grote markt blijft tot laat open, wij zijn er gstreren daar tot 1u gebleven. da is ook het gezelligste, nog heel veel volk.
auto? als t een vrijdag of zaterdag is gade ni makkelijk kunne parkere.

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Best openbaar vervoer pakken..

Als ge al is een parkeerplaatske vindt, dan is't meestal nog betalen ook..

exo

Legacy Member
openbaar vervoer :rofl:

parkeer uw auto gewoon aan de scheldekaaien en wandel da "klein" stukje gewoon. :)

_DM_

Legacy Member
On a side-note: fantastisch wat ze met het Centraal Station en Astridplein hebben gedaan.

SweetEmmaRose

Legacy Member
exo zei:
openbaar vervoer :rofl:

parkeer uw auto gewoon aan de scheldekaaien en wandel da "klein" stukje gewoon. :)

:rofl: parkeer 'gewoon' aan de kaaien :rofl:
ik woon aan de kaai, en er is no way da ge 'gewoon' een parkeerplaats vindt.

op de straten toch ni, en als ge echt aan de schelde zelf perkeert, als ge een mooie auto hebt, is da bijna gegaranderd da er ingebroken wordt. onze buur heeft da al 3x gehad deze maand.

Preske

Legacy Member
hier in halle bestaat de kerstmarkt uit 10 kraampkes, 8 voor jenever en gluwein, 1 voor warme snacks, en 1 voor kleine prulekes.

en dan durven ze zich een bruisende levende stad te noemen.

me halloween ook, 2 vo te drinken, 1 vo te eten en een "spookhuis"

XoN`-

Legacy Member
twas gezellig :)

stadhuisplein is mooi versierd, nog gezellig borreltje gedaan in vagant ...

Z'n ni geraakt aan de kaaien, omda we 1 afrit te vroeg waren afgeslagen...
Hebben hem maar op bewaakte parking horta gezet (vlakbij meir/rubenshuis) :)

amdr

Legacy Member
ik parkeer aan carrefour en ga dan me tram, lekker snel :p

Het is deze week toch nog kerstmarkt e ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan