Archief - Kerstkado van Divx

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cram

Legacy Member
http://www.zdnet.be/downloads.cfm?id=77337

Wees er bij nu het nog kan: DivX geeft zijn Pro Bundle voor Windows weg tijdens het kerstseizoen. Met dit uitgebreide pakket krijgt u de volledige versie van het DivX-conversieprogramma en een geavanceerde codec voor highdefinitionsystemen cadeau.

Het pakket in deze download, dat onder meer een speler en een browsercliënt bevat, is voor het grootste gedeelte al gratis, maar de belangrijkste twee elementen, de DivX Pro Codec 6.8 en de DivX Converter 6.5, zijn tijdelijk voor niets te downloaden van de DivX-website. Vooral voor videobewerkers en veeleisende kijkers is dit een buitenkansje, omdat de twee programma's waardevol zijn voor het afspelen van DivX-bestanden op hoogwaardige systemen.

Met de DivX Converter schakelt u eenvoudig al uw videobestanden om naar het ruimtebesparende DivX-formaat. Met het tijdelijk gratis programma kunt u de afmeting van de film bijsnijden en bitrates naar wens aanpassen. De Converter is daarnaast prima geschikt voor back-ups van uw favoriete dvd's.

De grootste troef van dit pakket is de DivX Pro Codec, waarmee u video's op elke mediaspeler die er te vinden is kunt afspelen. U kunt omzetten naar resoluties tot 1080p (high definition) en de codec is geoptimaliseerd voor dualcore-processors van Intel en AMD Athlon 64 X2- en 64 FX-kernen.

Download het pakket van de hieronder aangegeven pagina en voer uw e-mailadres na installatie in om een registratiecode te ontvangen. U wordt eenmaal gevraagd om adware te installeren, maar die optie kunt u gerust negeren. Open vervolgens de DivX Converter en voer de code in door op de knop in de linker benedenhoek te drukken en het getal in het lege veld te kopiëren. De DivX Pro Bundle 6.8 is niet in het Nederlands beschikbaar en alleen te gebruiken op nieuwere Windows-systemen.

Wees snel
bron zdnet.be

Edit oeps verkeerde forum.

Garmir

Legacy Member
Toch grappig je kan idd dat downloaden, zoals altijd maar de codex pro en de converter komen mee met een 15dagen trial :ironic:

cram

Legacy Member
Garmir zei:
Toch grappig je kan idd dat downloaden, zoals altijd maar de codex pro en de converter komen mee met een 15dagen trial :ironic:

Je moet wel je gratis serial code aanvragen he.

sneax

Legacy Member
nice, ik gebruik het wel ni maar aangezien het gelimiteerd is toch maar installen ;)

ik kan het mss gebruiken om films om te zetten voor mijn gsm, meer kwaliteit voor minder ruimte en sneller coderen zou leuk zijn!

Wover

Legacy Member
sneax zei:
nice, ik gebruik het wel ni maar aangezien het gelimiteerd is toch maar installen ;)

ik kan het mss gebruiken om films om te zetten voor mijn gsm, meer kwaliteit voor minder ruimte en sneller coderen zou leuk zijn!

Ik denk niet dat divx geschikt is om in 3gp te coderen hoor ;).

protnie

Legacy Member
Kheb mijn key maar kan die nergens ingeven?
Of kan dat enkel nadat de trialperdiode voorbij is?

cram

Legacy Member
protnie zei:
Kheb mijn key maar kan die nergens ingeven?
Of kan dat enkel nadat de trialperdiode voorbij is?

Ga eens naar START-ALLE PROGRAMMAS-DVX-DVX CONVERTOR-REGISTER PRODUCTS.
En vul daar je key in en sluit af
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan