Deadmaster
Legacy Member
Wat schrijven jullie op kerstkaartjes? Geven jullie dat ook aan mensen.
Ik geef mensen altijd een kerstkaart met een persoonlijk berichtje. Ik geef dat dan ook wel aan de persoon zelf. Dat is leuker en dan zie je ineens de reactie van hun. Ze zijn wel altijd blij
En jullie?
Ik geef mensen altijd een kerstkaart met een persoonlijk berichtje. Ik geef dat dan ook wel aan de persoon zelf. Dat is leuker en dan zie je ineens de reactie van hun. Ze zijn wel altijd blij

En jullie?

hopelijk bijt ze
"

onozole