Archief - Kerstkaartjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Deadmaster

Legacy Member
Wat schrijven jullie op kerstkaartjes? Geven jullie dat ook aan mensen.
Ik geef mensen altijd een kerstkaart met een persoonlijk berichtje. Ik geef dat dan ook wel aan de persoon zelf. Dat is leuker en dan zie je ineens de reactie van hun. Ze zijn wel altijd blij :D
En jullie?

Varathx

Legacy Member
Ik laat men vrouw alle kerstkaartjes schrijven, al wat ik doe is mijne naam erbij zetten en de envelope dichtplakken :)

Srr maar kvind het echt iets voor de vrouw om voor de kerstkaartjes te zorgen, en gelukkig gaat ze daarmee akkoord.

S.conceiçao7

Legacy Member
ik zie kerstkaartjes altijd als een manier om meisjes te verleiden.

ik heb eergisterne ook één verstuurd zie :p hopelijk bijt ze :p figuurlijk dan ^^

Godzilla*Akira

Legacy Member
Ik zet er gewoon ook mijn naam bij, thats about it.
Meestal word dat hier wel gewoon met de post verstuurd, tenzij dat ik nog ergens moet binnen springen, dan geef ik ze ook gewoon af.

Zonnestraal

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
ik zie kerstkaartjes altijd als een manier om meisjes te verleiden.

ik heb eergisterne ook één verstuurd zie :p hopelijk bijt ze :p figuurlijk dan ^^

kapoen !

(wat zet je daar in ? :p)

Arifiene

Legacy Member
Men ma zendt gene meer :p
ik geef er aan goeie vrienden en enkele klasgenoten (geven ja, enkel diegene dak moet opzenden zendek op)
meestal zettet gewoon men naam erop.

S.conceiçao7

Legacy Member
LaVeLLe zei:
kapoen !

(wat zet je daar in ? :p)

ik was in een originele bui eergisteren :p

ik zette "prettige feestdagen, en hopelijk denk je eens aan mij, als je je lijstje van goeie voornemens opmaakt ... ;)"


:love: :woohoo:

dendaak

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
ik zie kerstkaartjes altijd als een manier om meisjes te verleiden.

ik heb eergisterne ook één verstuurd zie :p hopelijk bijt ze :p figuurlijk dan ^^

:rofl: onozole :rofl: ha!:p

Conqie

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
ik was in een originele bui eergisteren :p

ik zette "prettige feestdagen, en hopelijk denk je eens aan mij, als je je lijstje van goeie voornemens opmaakt ... ;)"


:love: :woohoo:

rofl :rofl:

Brolpaq

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
ik was in een originele bui eergisteren :p

ik zette "prettige feestdagen, en hopelijk denk je eens aan mij, als je je lijstje van goeie voornemens opmaakt ... ;)"


:love: :woohoo:

Als ge nu niks meer terug hoort, schaamt ge u toch tepletter hoop ik? x-D

grtz

Obi-Jan

Legacy Member
ik stuur er geen, ik zet alleen mijn naam onder degene die mijn ma stuurt ^^

amdr

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
ik was in een originele bui eergisteren :p

ik zette "prettige feestdagen, en hopelijk denk je eens aan mij, als je je lijstje van goeie voornemens opmaakt ... ;)"


:love: :woohoo:
Ik zou ni teveel terug verwachte me zo een cheesy line.

Ik hou mij daar niet mee bezig :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan