Fir3wulf
Legacy Member
Mannen ik heb een probleem, ik zat hier zojuist met een maat en die had weed bij. Ik zit op kot en ik heb mijn deur op slot gedaan daarom. We hebben wat gerookt, zijn rustig een film aan het kijken.
Hoor ik opeens dat ze op mijn deur kloppen. Meestal als ze kloppen betekent het dat ze willen slapen en dat ik de muziek stiller moet zetten, dus ik heb de film wat stiller gezet. Ik hoor even niks meer en dan hoor ik ze terug kloppen. Ik ben naar de deur gewandeld en heb gevraagd wat er was.
Toen zeiden ze me dat ik de deur moest opendoen omdat ze anders tegen mijn kotbaas gingen zeggen dat ik smoorde. Toen heb ik de deur opengedaan en toen zeiden ze me dat ik niet mocht smoren op mijn kamer. Ik zei hoezo we mogen niet roken. Dan zeiden ze ja, roken is wel wa anders. Daarna scholden ze me uit voor loser en zeiden dat ik me maar moest opsluiten me men maat. (in de zin van doe maar lekker verder)
Nu heb ik schrik dat ik buitengegooid ga worden. Mijn kotbaas woont naast ons dus de kans is groot dat hij het al weet.
Kunnen ze me hier zonder pardon voor buitengooien?
wa ik nog nie vermeld heb is dat ik geen kotstudent ben, maar ik mijn adres op dat kot heb staan, maar ik teken wel een huurcontract van het studentenkot zelf.
Ik ben echt ten einde raad.0..
Hoor ik opeens dat ze op mijn deur kloppen. Meestal als ze kloppen betekent het dat ze willen slapen en dat ik de muziek stiller moet zetten, dus ik heb de film wat stiller gezet. Ik hoor even niks meer en dan hoor ik ze terug kloppen. Ik ben naar de deur gewandeld en heb gevraagd wat er was.
Toen zeiden ze me dat ik de deur moest opendoen omdat ze anders tegen mijn kotbaas gingen zeggen dat ik smoorde. Toen heb ik de deur opengedaan en toen zeiden ze me dat ik niet mocht smoren op mijn kamer. Ik zei hoezo we mogen niet roken. Dan zeiden ze ja, roken is wel wa anders. Daarna scholden ze me uit voor loser en zeiden dat ik me maar moest opsluiten me men maat. (in de zin van doe maar lekker verder)
Nu heb ik schrik dat ik buitengegooid ga worden. Mijn kotbaas woont naast ons dus de kans is groot dat hij het al weet.
Kunnen ze me hier zonder pardon voor buitengooien?
wa ik nog nie vermeld heb is dat ik geen kotstudent ben, maar ik mijn adres op dat kot heb staan, maar ik teken wel een huurcontract van het studentenkot zelf.
Ik ben echt ten einde raad.0..
, als ze daarvoor aankloppen
.
