Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

). Nu staat er al iets opgedrukt.Timmos zei:Het naar beneden kijken is ook zo'n manier van de tijd vullen; nl. doen alsof er iets gebeurt. Hetzelfde als je nieuwslezers nog even ziet praten met elkaar. Volgens mij wordt daar niet altijd even interessant gebabbeld hoor; eerder iets in de aard van: "Hehehe het is weeral voorbij, lalala, ey Jos? Is't al goe man? Zijn we nog on air? Nee? Ah ok we kunnen vertrekken."

Timmos zei:Wat een vraag
Die nieuwslezers moeten gewoon doen alsof ze hun pc afsluiten, of ze schudden hun papieren eens goed... enfin het moet lijken alsof ze daar een gans arsenaal in orde moeten maken achteraf, terwijl het eigenlijk gewoon maar zitten en aflezen van de autocue is.
Vroeger waren die papieren voor hun neus gewoon blank, en soms kon je dat zien (of juist niet zien natuurlijk). Nu staat er al iets opgedrukt.
Het naar beneden kijken is ook zo'n manier van de tijd vullen; nl. doen alsof er iets gebeurt. Hetzelfde als je nieuwslezers nog even ziet praten met elkaar. Volgens mij wordt daar niet altijd even interessant gebabbeld hoor; eerder iets in de aard van: "Hehehe het is weeral voorbij, lalala, ey Jos? Is't al goe man? Zijn we nog on air? Nee? Ah ok we kunnen vertrekken."

Timmos zei:Vroeger waren die papieren voor hun neus gewoon blank, en soms kon je dat zien (of juist niet zien natuurlijk). Nu staat er al iets opgedrukt.

Zijt ge dat zeker?marcel zei:papieren waren nóóit blank. alles wat op de autocue staat, staat op die papieren, voor het geval er iets aan de autocue scheelt. die nieuwslezers gaan heel het journaal niet vanbuiten blokken he![]()

Timmos zei:Zijt ge dat zeker?
Als vroeger de autocue wegviel, dan wisten die nieuwslezers nooit wat zeggen. "En ik kijk even of het al in orde is,... *stilte*...". Als dat nu het geval is dan kijken ze naar hun blad en lezen ze voor (ze kijken wel op om te kijken in de camera natuurlijk).
Ik geloof dat er trouwens bloopers van "Het Journaal" zijn die men in Alles Kan Beter heeft gebruikt, waarop ze duidelijk aantonen dat het papier blank is. Ik zal eens zoeken![]()

Timmos zei:Wat een vraag
Die nieuwslezers moeten gewoon doen alsof ze hun pc afsluiten, of ze schudden hun papieren eens goed... enfin het moet lijken alsof ze daar een gans arsenaal in orde moeten maken achteraf, terwijl het eigenlijk gewoon maar zitten en aflezen van de autocue is.
Vroeger waren die papieren voor hun neus gewoon blank, en soms kon je dat zien (of juist niet zien natuurlijk). Nu staat er al iets opgedrukt.
Het naar beneden kijken is ook zo'n manier van de tijd vullen; nl. doen alsof er iets gebeurt. Hetzelfde als je nieuwslezers nog even ziet praten met elkaar. Volgens mij wordt daar niet altijd even interessant gebabbeld hoor; eerder iets in de aard van: "Hehehe het is weeral voorbij, lalala, ey Jos? Is't al goe man? Zijn we nog on air? Nee? Ah ok we kunnen vertrekken."

Timmos zei:Ik geloof dat er trouwens bloopers van "Het Journaal" zijn die men in Alles Kan Beter heeft gebruikt, waarop ze duidelijk aantonen dat het papier blank is. Ik zal eens zoeken![]()
Jobstudenten.moloko zei:Stagairs?