TheCrow7
Legacy Member
Ik zal de laatste zijn om jongeren te stigmatiseren maar het cliché krijgt steeds de bevestiging.
Je ziet overal dat de jeugdhuizen meestal door de oudere jongeren, 25 ~ 30 jarigen, worden bestuurt. De leeftijd hiervan kan zelfs oplopen.
Wat is de verklaring van die vrijwilligers ? De jeugd is lui en wil iets in de plaats krijgen vooraleer ze een vinger uitsteken.
Zelfs de gratis drank en versnapering is niet overtuigend genoeg om bijvoorbeeld iets mee op te stellen, een avondje te tappen, te kuisen of wat dan ook wat in en rond een jeugdhuis gebeurt.
Aangezien hier de meerderheid rond de 20 en jonger is, dus wat het doelpubliek is voor een jeugdhuis, kunnen jullie misschien zelf eens met een voorstel afkomen. Of op z'n minst een reden geven waarom jullie dit niet willen doen.
Ik hoop op deftige reacties en geen uitspattingen in de trend van: "jeugdhuizen zijn dom en niet mijn stijl, dus blijf ik er buiten".
Laat maar komen...
Je ziet overal dat de jeugdhuizen meestal door de oudere jongeren, 25 ~ 30 jarigen, worden bestuurt. De leeftijd hiervan kan zelfs oplopen.
Wat is de verklaring van die vrijwilligers ? De jeugd is lui en wil iets in de plaats krijgen vooraleer ze een vinger uitsteken.
Zelfs de gratis drank en versnapering is niet overtuigend genoeg om bijvoorbeeld iets mee op te stellen, een avondje te tappen, te kuisen of wat dan ook wat in en rond een jeugdhuis gebeurt.
Aangezien hier de meerderheid rond de 20 en jonger is, dus wat het doelpubliek is voor een jeugdhuis, kunnen jullie misschien zelf eens met een voorstel afkomen. Of op z'n minst een reden geven waarom jullie dit niet willen doen.
Ik hoop op deftige reacties en geen uitspattingen in de trend van: "jeugdhuizen zijn dom en niet mijn stijl, dus blijf ik er buiten".
Laat maar komen...

money does count in sommige gevallen, ik zou nix mee inzitten om een jeugdhuis mee te runnen enzo; kannek da lekker metal maken, maar ja ze hebben al genoeg JONG volk in de regio 

