TanteFien
Legacy Member
Hey, ik ben een 21-jarige studente Journalistiek uit de omgeving van Zaventem. Zelf ben ik in behandeling voor epilepsie sinds oktober 2005.
Voor mijn opleiding moet ik nu een eindwerk maken: een journalistieke website. Ik maak mijn eindwerk over "jongeren met epilepsie", omdat de drempel naar een zelfhulpgroep vaak te groot is. Dat merk ik bij mezelf ook. De bedoeling is om jongeren met epilepsie dichter bij elkaar te brengen.
Daarom deze oproep: ken jij jongeren (pakweg 14-jarigen tot 26-jarigen) met epilepsie? Ben je er zelf één? Zin om ervaringen met me uit te wisselen?
Eén adres: [email protected] !
M'n eindwerk hangt ervan af
Alvast bedankt!
Voor mijn opleiding moet ik nu een eindwerk maken: een journalistieke website. Ik maak mijn eindwerk over "jongeren met epilepsie", omdat de drempel naar een zelfhulpgroep vaak te groot is. Dat merk ik bij mezelf ook. De bedoeling is om jongeren met epilepsie dichter bij elkaar te brengen.
Daarom deze oproep: ken jij jongeren (pakweg 14-jarigen tot 26-jarigen) met epilepsie? Ben je er zelf één? Zin om ervaringen met me uit te wisselen?
Eén adres: [email protected] !
M'n eindwerk hangt ervan af
Alvast bedankt!
lol
d8 dat het al vanaf bij uw geboorte was ofzo