Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
omglolwtfkthx zei:mensen toch, jullie zitten zoveel met die loser in uwe kop dat ge hem overal gaat zien. vorige keer zag iemand hem op de trein, nu ben ik het ineens omdat ik een artikel link met dezelfde mening als dat daar staat, niet dezelfde reactie
ik heb zelfs gezien dat jullie een nieuw lid op 9lives tot gizmo doopten omdat hij ook autistisch is. zouden jullie niet eens psychologische hulp gaan opzoeken om van dat gizmo trauma af te raken
ik moet jullie teleurstellen, ik ben gizmo nieten anders ga ik naar de politie om te bewijzen dat ik gizmo niet ben
of seffes kopstoot:doh:
en wie zegt dat die david aerts uit die hln reactie gizmo is? volgens het telefoon van duffel op internet wonen er wel meer met die naam in duffel.

Baats zei:Het Pokémon Zilver spelletje op de GameBoy dat mij al de hele dag van mijn schoolwerk houdt![]()

Dreetn zei:Echte venten spelen Rood, blauw of geel.![]()

sw1ss zei:Nee, dat is die TMF/JimTV/MTV random ***** ft. David Guetta crap al.

Scifo zei:
|) ][ |V| ][;13067581 zei:Eigenlijk is het wel een zeer goed idee dat goed is voor de maatschappij. Dat van die lagere klassen verbieden kinderen te hebben is op zich ook niet zo slecht, maar dat zal dan weer moreel onverantwoord zijn.
De argumenten om hen toch niet onvruchtbaar te maken zouden dan weer iets zijn in de trend van: "Die mensen hebben ook dat recht op kinderen." Ik zou eerder opteren voor het voldoen aan de rechten van de kinderen, om te beginnen een stabiele opgroeiomgeving.
Wie valt onder die regeling? Dat gaan de psychologen wel beslissen. Zo'n vraag stellen op een forum is puur de andere persoon in een hoekje duwen omdat je weet dat die geen psycholoog is en dus niet meteen gaat kunnen antwoorden wie precies verstandelijk beperkt is.
Ik denk ook wel dat deze regeling is voor verstandelijk gehandicapten en niet zomaar voor mensen met een laag iq hoor![]()
Define "lagere klassen". Gebaseerd op een kastesysteem à la India? Laaggeschoolden? Mensen die onder povere omstandigheden leven? Dwergen? Of migranten?|) ][ |V| ][;13067581 zei:Eigenlijk is het wel een zeer goed idee dat goed is voor de maatschappij. Dat van die lagere klassen verbieden kinderen te hebben is op zich ook niet zo slecht, maar dat zal dan weer moreel onverantwoord zijn.
De argumenten om hen toch niet onvruchtbaar te maken zouden dan weer iets zijn in de trend van: "Die mensen hebben ook dat recht op kinderen." Ik zou eerder opteren voor het voldoen aan de rechten van de kinderen, om te beginnen een stabiele opgroeiomgeving.
Wie valt onder die regeling? Dat gaan de psychologen wel beslissen. Zo'n vraag stellen op een forum is puur de andere persoon in een hoekje duwen omdat je weet dat die geen psycholoog is en dus niet meteen gaat kunnen antwoorden wie precies verstandelijk beperkt is.
Ik denk ook wel dat deze regeling is voor verstandelijk gehandicapten en niet zomaar voor mensen met een laag iq hoor![]()
Scifo zei:
Gromme zei:Vandaag een auto gekocht.
Audi A3 2.0 FSI![]()
. Nieuw of occasie?