Savage
Legacy Member
De enigste schoenen die ik nog niet heb zien verslijten, zijn Timberlands. Hebben al alles meegemaakt, door de grootste rotzooi gegaan, maar nog steeds in goeie kwaliteit. Zool is amper versleten.
En dan te zeggen dat ik jaren anti ben geweest ... Maar voor 50 euro was het een koopje.
En dan te zeggen dat ik jaren anti ben geweest ... Maar voor 50 euro was het een koopje.






