Archief - Je glimlach van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Savage

Legacy Member
De enigste schoenen die ik nog niet heb zien verslijten, zijn Timberlands. Hebben al alles meegemaakt, door de grootste rotzooi gegaan, maar nog steeds in goeie kwaliteit. Zool is amper versleten.

En dan te zeggen dat ik jaren anti ben geweest ... Maar voor 50 euro was het een koopje. :)

Milfhunter

Legacy Member
ik heb mijne cam verkocht via kapaza, een panasonic nv-gs320, 1 van de beste modellekes met mini dv nog. nieuwprijs is nog steeds een 500€. Ik heb er 250€ voor gevraagd en na een paar dagen op kapaza ook gekregen.

Nu krijg ik ne mail binnen van ene:

Hallo, Ivm een defecte camera ben ik op zoek naar een vervanging. Ik heb hem enkel nodig om mijn huidige bandjes op de pc te zetten. Daarna ga ik hem niet meer gebruiken. Daarom wil ik er ook niet veel geld aan geven. Als jouw camera nog beschikbaar is zou ik hem voor 50 Euro willen komen halen. Dat is minder dan je vraagt maar zoals gezegd nadat ik mijn bandjes heb overgezet heb ik er niets meer aan. Met vriendelijke groeten, Roger

yeah right, ik heb hem terug gemaild. Beste Roger, voor 50€ mag je hem wel even huren !

joeng joeng

Tuninboy

Legacy Member
Milfhunter zei:
ik heb mijne cam verkocht via kapaza, een panasonic nv-gs320, 1 van de beste modellekes met mini dv nog. nieuwprijs is nog steeds een 500€. Ik heb er 250€ voor gevraagd en na een paar dagen op kapaza ook gekregen.

Nu krijg ik ne mail binnen van ene:

Hallo, Ivm een defecte camera ben ik op zoek naar een vervanging. Ik heb hem enkel nodig om mijn huidige bandjes op de pc te zetten. Daarna ga ik hem niet meer gebruiken. Daarom wil ik er ook niet veel geld aan geven. Als jouw camera nog beschikbaar is zou ik hem voor 50 Euro willen komen halen. Dat is minder dan je vraagt maar zoals gezegd nadat ik mijn bandjes heb overgezet heb ik er niets meer aan. Met vriendelijke groeten, Roger

yeah right, ik heb hem terug gemaild. Beste Roger, voor 50€ mag je hem wel even huren !

joeng joeng


:D:D

Brick Top

Legacy Member
Het krioelt momenteel van de kikkers in onze vijver en toen ik mijn hand in 't water stak begon er spontaan ene de liefde te bedrijven met mijne vinger. Inclusief zwoel gekwaak! KINKY STUFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!

+18

Muscleduck

Legacy Member
Brick Top zei:
Het krioelt momenteel van de kikkers in onze vijver en toen ik mijn hand in 't water stak begon er spontaan ene de liefde te bedrijven met mijne vinger. Inclusief zwoel gekwaak! KINKY STUFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!

+18

Pow chikka wah wah :love:

Nee serieus, bij ons zitten er ook een 20-tal :)

Babs

Legacy Member
Brick Top zei:
Het krioelt momenteel van de kikkers in onze vijver en toen ik mijn hand in 't water stak begon er spontaan ene de liefde te bedrijven met mijne vinger. Inclusief zwoel gekwaak! KINKY STUFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!

+18

Bij ons heb ik er ook al minstens 7 geteld. Gaat dit een plaag worden ofzo, want ik heb er nog nooit zoveel weten te zitten, en ze geven allemaal goed van jetje :eek:

Brick Top

Legacy Member
Babs zei:
Bij ons heb ik er ook al minstens 7 geteld. Gaat dit een plaag worden ofzo, want ik heb er nog nooit zoveel weten te zitten, en ze geven allemaal goed van jetje :eek:

Bij ons zitten er ook echt wel uitzonderlijk veel van 't jaar. 's Avonds kunnen we gewoon niet meer op 't terras komen omdat ge anders gegarandeerd ne kikker plat trapt. Nu ja, wij houden daar wel rekening mee hoor. Die beestjes doen niemand kwaad en 't is toch nog te vroeg op 't jaar om op het terras te gaan zitten. :p

(En ne kikker platstampen geeft volgens mij nen heel gore smurrie. :unsure:)

Cycloon

Legacy Member
Brick Top zei:
Het krioelt momenteel van de kikkers in onze vijver en toen ik mijn hand in 't water stak begon er spontaan ene de liefde te bedrijven met mijne vinger. Inclusief zwoel gekwaak! KINKY STUFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!

+18

Hopelijk is het ene met gifklieren op zijn huid :unsure:

Brick Top

Legacy Member
Vind gullie trouwens niet dat diejen bronstige kikker zijn oog verdacht hard lijkt op dat van Sauron?

Kikker
Sauron

Het zal toch niet waar zijn zeker?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan