BlackOccult
Legacy Member
isj zei:

Kvind dat echt zo'n voze en stomme vrouw eh, die Amy Winehouse..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
isj zei:

Sorryfreak zei:
Kvind dat echt zo'n voze en stomme vrouw eh, die Amy Whinehouse..

één van de reacties erop is nog meer om te lachendreet'n zei:

wa nen achterlijkenWat een spel , moesten ze dat toepassen om aids tegen te gaan ben ik akkoord maar om een eenvoudige griep dat gaat mijn petje teboven. Het zijn enkel de zwakke mensen die van dit griepvirus kunnen stervan zoals van elke andere griep, ze trekken het een beetje in het belachelijke

Selderijstok zei:De escorte erin en gaan!
Bad Religion zei:mag ik die van u lenen ?
isj zei::naughty:
OT:
dit liedje : YouTube - WWE Theme Songs #04 - Rey Mysterio
zit de hele tijd in men hoofd, en de mensen kijken raar als je beetje meezingt met je hoofd
ad:

isj zei:
isj zei::naughty:
OT:
dit liedje : YouTube - WWE Theme Songs #04 - Rey Mysterio
zit de hele tijd in men hoofd, en de mensen kijken raar als je beetje meezingt met je hoofd


isj zei:
.CryTeX zei:Isj haar profielfoto (avatar) damn!!
Srry voor mijn mannelijkheid![]()
freakykiller zei:High five !
j/k
