Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

iKitty

Legacy Member
waarom passeert gij
langs de 2 plaatsen
waar ik woon D:...
trouwens waarom in lier?
ge hebt in mechelen toch ne tom en co ma daar verkope ze da miss ni? :s

Trolle

Legacy Member
de winkel waar ik ga in lier is goedkoper dan holvoet hier(een enorm verschil) in lier heb ik 150sprinkhanen voor 36€ en in holvoet heb ik er 45 voor 30€
in tom en co verkopen ze da ook meestal nie
en in lier heeft hij ook enorm veel kameleons zitten en hij is enorm vriendelijk ook :p

DJGibez

Legacy Member
  • gebruinde armen & gezicht
  • ventilatie in mijn kamer
  • drinken
  • drinken
  • bijna naar Turkije
  • Lekkre muziek beluisteren (Chill muziek- (echte)hiphop)

iKitty

Legacy Member
Wacko_Escudo zei:
de winkel waar ik ga in lier is goedkoper dan holvoet hier(een enorm verschil) in lier heb ik 150sprinkhanen voor 36€ en in holvoet heb ik er 45 voor 30€
in tom en co verkopen ze da ook meestal nie
en in lier heeft hij ook enorm veel kameleons zitten en hij enorm vriendelijk ook :p

en hij enorm vriendlijk

hmm ik u snap

Babs

Legacy Member
Ze hebben gebeld voor werk :oink:
Persoon had mijn project op school gezien en was blijkbaar wel geïntresseerd.

Maar ik was bezig in de tuin >_<

Morgen eens terugbellen en mss op gesprek gaan, leek wel interessant.

iKitty

Legacy Member
BaBsie zei:
Ze hebben gebeld voor werk :oink:
Persoon had mijn project op school gezien en was blijkbaar wel geïntresseerd.

Maar ik was bezig in de tuin >_<

Morgen eens terugbellen en mss op gesprek gaan, leek wel interessant.

woah welk project? :D
success!!

Babs

Legacy Member
isj zei:
woah welk project? :D
success!!

Projectje van Alice in wonderland in Flash.
In het tweede jaar hadden we er een hoorspel van gemaakt, en in het derde omgezet in een soort interactieve dvd.

Was enorm leuk, en eigenlijk wel iets waar ik nog verder mee wil prutsen :p

iKitty

Legacy Member
BaBsie zei:
Projectje van Alice in wonderland in Flash.
In het tweede jaar hadden we er een hoorspel van gemaakt, en in het derde omgezet in een soort interactieve dvd.

Was enorm leuk, en eigenlijk wel iets waar ik nog verder mee wil prutsen :p

oh zalig
kwou da ik zo'n dinge kon :p
kslaag enkel maar in emote's XD
Isje's deviantART gallery

Marly

Legacy Member
Voor een of andere rare reden toverde onderstaande quote die ik las op youtube een instant smile op mijn gelaat :)

I love Airwolf-they should have about 15 of them patrolling the southern border of the U.S. Give the pilots orders to shoot illegals on sight.The aircraft would pay for themselves in 6 months.All that free healthcare and foodstamps that the mexicans wouldnt&#65279; be getting.

Ble$$ed^

Legacy Member
Marly zei:
Voor een of andere rare reden toverde onderstaande quote die ik las op youtube een instant smile op mijn gelaat :)

zalig AIRWOLF :d alleen al die introtrack was supahKEWL :d
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan